Gå til innhold

Brun utflod...

Sunniva78 har to små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med klump i magen, i går kveld kom det jeg absolutt ikke ville se i trusa. Ganske mye vil jeg si, og enda er det littegranne når jeg er på do.

Har kun murringer, som jeg har hatt siden test, ikke smerter.

Åååå, hvorfor kan ikke noenting gå problemfritt??

Tenkte å ta blodprøve hos legen i dag, men tingen er jo at jeg må gå en hel helg uten svar.

Er det noen som vet om det kan være det ene egget som slipper?

Er 5+0 i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte deg på ass. befr:-)

Skrevet

Jeg var inne på sykehuset til sjekk pga dette 3 ganger før 12 fullgåtte uker, og det gikk bra hver gang =) Er i dag 31+5, og lillegutt i magen vokser akkurat som han skal. Du kan jo ringe gyn avd på et sykehus i nærheten, og hø om de kan sjekke deg. Ikke mye de ser på ul så tidlig, men de skal se hvor mange fosterposer det er der ihvertfall ;-)

Lykke til!

Skrevet

Som mange andre her skriver så er det mange gravide som har brun utflod i starten og det går bra likevel. Jeg kjenner flere som har hatt det uten at det har betydd noe fare. Men man skal jo sjekke ut slike ting så det er bra at du får tatt blodprøve i dag.

Krysser fingrene for deg! Dette skal gå bra:))

Skrevet

Kjære Sunniva!

Jeg hadde fra og med to dager etter at jeg testet positivt (rugedag 12) og til og med 5+3 brunlig utflod og blødninger. Jeg var til slutt helt sikker på at dette ikke hadde gått bra, for jeg hadde seriøst mensen etter et par-tre dager med brun utflod.

Og alt er helt bra! Jeg snakket med hun legen som tok ultralyd på med i uke 8, og hun sa at det var SÅ vanlig at folk hadde blødninger, ihvertfall en tredjedel mente hun. Hvorfor kan vi ikke få vite dette når vi begynner behandling??????? jeg hadde flere uker med pining, jeg sluttet jo til og med på folat, fordi jeg var sikker på at det skulle gå gale veien. Nå er jeg 28 uker på vei.

Nå som du først har testet positivt må du bare satse og tro på at lille baby(ene) klamrer seg fast og at dette er noen sterke spirer som skal bli perfekte små bebiser!!! Jeg sender masse gode vibber til deg og satser på at dette går helt fint.

Ha en herlig helg!

Masse klemmer fra meg og guttebebisen i magen.

Skrevet

Nå har heldigvis utfloden stoppet opp!

Er kun små spor når jeg setter progestanen.

Satser på at dette går rette veien nå:-)

Takk dere som har kommet med beroligende ord!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...