Gå til innhold

Da er testen tatt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kl 0530 klarte jeg ikke vente lenger :-) Og jeg er .....

GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Føler meg utrolig heldig akkurat nå, var vår 1. pp, turte ikke håpe på postitiv test. Ble litt satt ut jeg nå. Men veldig glad! Hopper over til 1. tri.

Babystøv til alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååh!! Gratulerer!! Det er lov å bli gravid i 1.pp! Lykke til videre!

Skrevet

Så utrolig moro at du er gravid - gratulerer kjempemasse:))

Vi er også i vår første pp nå, og jeg håper at det har klaffa for oss også... Krysser fingrene for at jeg kommer etter til 1. tri om en uke:)

Skrevet

Så morro:-) Gratulerer så masse. Deilig når det klaffer på 1 pp da:-)

Skrevet

Gratulerer :DDDDDD

Skrevet

Gratulerer, kan tenke meg at det må være en deilig følelse:))

Skrevet

Hurra, og Gratulerer!! Heldige du! Når hadde du IKM??

Tar til meg litt babystøv, og håper at neste test jeg tar blir positiv (tok akkurat en test det ikke ble noe utslag på i det hele tatt, hverken teststresken eller controllstreken... buhuuu...)!

Skrevet

Hadde IKM onsdag, og når jeg tok CB-testen var det et klart og tydelig kryss der.

Det har nok ikke helt gått opp for meg enda... Blir spennende for både oss og mistemann på snart 4 :-) Vi hadde en periode for 2 år siden der vi prøvde aktivt i 7 pp uten at det skjedde noe. Så bestemte vi oss for å ta en prøve-pause. Hadde derfor ikke forventet positivt resultat så fort denne gangen. Kaster ut enda mer BABYSTØV!

********************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Det var kjempebra!!! Masse lykke til med mage og baby!

Skrevet

Gratulerer; hurra! Lykke til:) Kan jeg spørre om noe? Målte du EL og prøvde hardt, eller bare skjedde det med litt ca-bergninger?

Skrevet

Gratulerer med spire..:) Jeg har også fått posetiv test i dag, så er ganske sjelven. Har en gutt på 1,5 år fra før så dette skal bli spennende.

Skrevet

Gratulerer... suger til meg litt babystøv...

Skrevet

Hei...

Gratulerer så mye=o)

Lykke til videre

Skrevet

Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Da blir det februar-baby på oss to da! Vi får holde hverandre oppdatert!

Skrevet

Gratulerer så masse:) Takk for babystøvet!!

Skrevet

Heldiggris! Gratulerer og lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...