Rammei Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Må bare si at det er ikke sikkert det går galt selv om dere blør... Jeg begynte å blø i uke 6. Store kraftige strytblødninger, og små blødninger... Men blødde stort sett hele tiden fra uke 6 til uke 21. Nå er jeg i uke 23 og nå ser ting litt lysere ut, har ikke blødd på to uker. Så nå håper vi at vi slipper mere tull dette sv.skapet... Ingenting er sikkert, men det er alltid lurt å sjekke dersom du er usikker. Men noen ganger går det altså bra... Lykke til til dere alle!
smaajento Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 hadde du menssmerter også.. jeg har det, og hadde en blødning igår kveld (liten) :/
24Juni Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Takk Rammei, nå ble jeg litt oppmuntra. Er 5 uker og 4 dager på vei, og har siste uka blødd litt (brunt blod) hver dag.. Nå er jeg så engstelig og frykter at dette ikke går, men har fortsatt håpet. Skal oppsøke lege neste uke dersom dette vedvarer, men tror ikke det er vits enda siden det er så tidlig i svangerskapet.. Håper det har gått bra videre i svangerskapet ditt!
reseret Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Hvordan har det gått med dere smaajento og 24.juni? Håper det gikk bra! Har også hatt blødning for fem dager siden, og skal ikke på UL før om tre dager. Fælt å ikke vite. Streken på grav.testen er litt svakere i dag enn for to dager siden, det er vel neppe et godt tegn. Men håper i det lengste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå