Gå til innhold

når fikk dere tilbake mensen etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk den tilbake nå, lille er 8 mnd. Lurer på hva som er vanlig.

Og, er den "akkurat som før"? Her er det hvertfall veldig mye mindre enn normalt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått tilbake mensen nå for første gang og det bare 2 måneder etter fødselen. Så du er heldig :-).

Den var heller ikke som før, men veldig smertefull, hadde følelsen av å måtte gå gjennom fødselen på nytt. Ikke morsomt!

Skrevet

Knerten vår er snart 11 mnd og jeg har ikke fått mensen tilbake, ammer litt enda, håper det er derfor, hehe

Skrevet

etter 6 uker :( ammer ikke...

Skrevet

Jeg fikk den rett etter 6 ukerskontroll, var så skuffa, hater mensen og hadde håpa på litt tid uten den og uten å være gravid..

Var ikke så ille første gangen, men andre gangen var den værste mensen jeg har hatt, like før jeg dro til legen, trodde det var veer igjen :/

Skrevet

3,5 mnd e fødselen. fullammer, så hadde ikke venta det.. Det var en rikelig mens kan man si.. Varte i 5 dager, og blødde som sagt mye mer enn før.. Du er heldig du....

Skrevet

Fikk den tilbake denne uka. Har baby 91/2mnd, fullammet til ca 7mnd, ammer fortsatt 4-5x dg. Min var også mye svakere en vanlig, håper den forblir sånn:) Har hørt at man kan få lettere mens etter graviditet/fødsel. Men kanskje det er fordi jeg ammer også??

Skrevet

7 uker etter fødselen. Det var keisersnitt, og jeg fullammet (hver halvannen time m.m;)

Skrevet

etter 6 mnd

Skrevet

Etter første fødselen gikk det et helt år. Så jeg ble litt skuffet denne gangen når den begynte igjen allerede 8 uker etter fødselen. Og den oppfører seg definitivt ikke som før. Tidligere kunne jeg stille klokka etter den, og jeg hadde blødninger i ca 4 dager. Nå kan det gå alt fra 4 til 9 uker imellom og blødningen varer over en uke. Jeg bruker Cerazette nå, så kanskje det spiller inn...

Skrevet

Fikk den forrige mnd.. ( 7 mnd siden fødsel)

1 ganger var det mye mindre enn normalt.

Jeg har satt inn kobberspiral så jeg hadde forventa skikkelig MYE...

gang nr 2 var det litt mer enn normalt.. men ikke lenger varighet..

det vra ca 30 dager mellom;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...