tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Fikk den tilbake nå, lille er 8 mnd. Lurer på hva som er vanlig. Og, er den "akkurat som før"? Her er det hvertfall veldig mye mindre enn normalt
SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har fått tilbake mensen nå for første gang og det bare 2 måneder etter fødselen. Så du er heldig :-). Den var heller ikke som før, men veldig smertefull, hadde følelsen av å måtte gå gjennom fødselen på nytt. Ikke morsomt!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Knerten vår er snart 11 mnd og jeg har ikke fått mensen tilbake, ammer litt enda, håper det er derfor, hehe
suseduse Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Jeg fikk den rett etter 6 ukerskontroll, var så skuffa, hater mensen og hadde håpa på litt tid uten den og uten å være gravid.. Var ikke så ille første gangen, men andre gangen var den værste mensen jeg har hatt, like før jeg dro til legen, trodde det var veer igjen :/
selma07 og engel Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 3,5 mnd e fødselen. fullammer, så hadde ikke venta det.. Det var en rikelig mens kan man si.. Varte i 5 dager, og blødde som sagt mye mer enn før.. Du er heldig du....
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Fikk den tilbake denne uka. Har baby 91/2mnd, fullammet til ca 7mnd, ammer fortsatt 4-5x dg. Min var også mye svakere en vanlig, håper den forblir sånn:) Har hørt at man kan få lettere mens etter graviditet/fødsel. Men kanskje det er fordi jeg ammer også??
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 7 uker etter fødselen. Det var keisersnitt, og jeg fullammet (hver halvannen time m.m;)
linord mamma til 2 jenter Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 Etter første fødselen gikk det et helt år. Så jeg ble litt skuffet denne gangen når den begynte igjen allerede 8 uker etter fødselen. Og den oppfører seg definitivt ikke som før. Tidligere kunne jeg stille klokka etter den, og jeg hadde blødninger i ca 4 dager. Nå kan det gå alt fra 4 til 9 uker imellom og blødningen varer over en uke. Jeg bruker Cerazette nå, så kanskje det spiller inn...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 31. mai 2007 #12 Skrevet 31. mai 2007 Fikk den forrige mnd.. ( 7 mnd siden fødsel) 1 ganger var det mye mindre enn normalt. Jeg har satt inn kobberspiral så jeg hadde forventa skikkelig MYE... gang nr 2 var det litt mer enn normalt.. men ikke lenger varighet.. det vra ca 30 dager mellom;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå