Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Lille gutten vår fyller 1 år i juni. Han synes kusinens sitt lekekjøkken er toppen av lykke, derfor har vi lyst å kjøpe det til han til bursdag. Så sier da min søster at "det gir man vel ikke til en gutt"! Men hvorfor ikke, vi lever da i 2007.
imsdal med julesmak Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Lillegutt har lekekjøkken og det har kompisen han også! Det er faktisk den tingen som har blitt lekt aller mest med etter duploen ) Han lot til og med mine gryter være i fred etter at han fikk eget kjøkken så jeg synes det er riktig så praktisk ) Dessuten regner jeg med han skal oppdras til å bli en selvstendig liten mann som ikke forventer at en fremtidig kone skal kunne lage all maten hans? )
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Hehehe klart han skal få kjøkken:))) Tullete å si "det gir man vel ikke til en gutt"!!! Vet ikke helt jeg altså men har hun hørt om Charles Tessem ell?? (usikker på stavemåten der gitt:)))
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Jeg hadde tenkt å kjøpe lekekjøkken til han uansett...men ble provosert av søsteren min som kom men kommentaren "det kjøper man vel ikke til en gutt". Hun har 3 døtre selv og har ikke peiling på gutter...men min sønns største lykke om dagen er hvertfall kusinens kjøkken....så gleder meg stort til å se ansiktet hans 9. juni ;o)
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Gutten min skal få lekekjøkken snart. Han elsker å leke med kasseroller, visper og alt annet kjøkkenutstyr. Han kan sitte i evigheter når han har dratt ut alt av kasseroller her hjemme. Når vi var på besøk hos et vennepar hadde sønnen deres på 2 år et slikt kjøkken og da koste han seg maks. Så gutt eller jente, hva er galt med et lekekjøkken, da ? Blir det feil å inkludere han i matlaging når han blir eldre også da eller ? Nei, la han få leke med kjøkkenet sitt du : )
MintCondition Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Såklart man kan gi det til en gutt Kanskje han blir kokk en dag?
alvis Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Jo, det gir man til en gutt!!! Gutten min fikk lekekjøkken da han var 15 mnd og han elsker det. Han leker med det hele veien og han blir to år nå i juni. Det er så koselig da han serverer kaker og pølser på tallerken til meg og så sier han -" Mamma blåsa...veldig varmt". Kjøp et lekekjøkken du.
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Pøh, min gutt har lekekjøkken (som han fikk allrede da han var 9mnd) og er en riktig flink liten kokk! Han elsker å stå vedsiden av oss på kjøkkenet og herme når vi lager mat. Gi gutten din kjøkken du, han skal jo lære seg å lage mat han også?? :-D Vi lever jo tross alt ikke i 1940 lenger.
sukkersøtt Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 selfølgelig kan gutter leke med det:o) vesle gutt på 18mnd har det og elsker det...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 TAkk for støtten...skal jammen gi søstra mi litt inn og vise henne innleggene....hehe
Blue Lady Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 Selvfølgelig kan gutter ha lekekjøkken! Noen av de beste og mest kjente kokkene er jo menn! Jamie Oliver, han Helstrøm, Barmen, Brimi..
Marge Simpsons Skrevet 31. mai 2007 #12 Skrevet 31. mai 2007 Like teit å si at jenter ikke får leke med biler!
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #13 Skrevet 31. mai 2007 Ærlig talt..hvorfor iikke!!!De fleste kokker er vel menn også..Gutten min fikk lekekjøkken i 4 årsgave han og elsker det:)Liker også å lage "ordentlig"mat sammen med meg.Han liker også å perle forresten hehehe
lifa og Eline Skrevet 31. mai 2007 #14 Skrevet 31. mai 2007 Selvfølgelig her har vi riktig nok jente men jeg synes ikke at man så tidlig skal DELE opp i jente/gutteleker. Når snuppa her fylte ett år kjøpte vi bilverksted til henne fra little people, fordi vi ikke vil at hun bare skal ha jenteleker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå