Gjest Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Hvordan blander man ut mme i de tåteflaskene når man ikke kan riste flaskene uten at det tyter ut melk fra alle kanter? Og finnes det en sterilisator til de flaskene?
SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Hei, jeg bruker en kniv for å røre rundt. Vender også flasken forsiktig etter det, har aldri hatt problemer med at melken renner ut. Det finnes visst en sterilisator, men har ikke sett den i Norge.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Hei, vi rister melka som en gjør med alle andre flasker,om melka "tyter ut" så bruker du for varmt vann bare.. Vi bruker sterilisatoren som er til avent flaskene ingen problem med d..
Mage Mi Sa Jo Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 rørte med skje, vi bruker infanti micro sterilisator.
Shabby Cheap Chic Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 rører ut med skaftet på en kniv, har de lage standard flaskene.. har kjøpt philips sterilisator. du kan også kjøpe dr.brown men må bestilles fra usa eller noe... kommer ann på hva slags sterilisator som passer om du har wideneck eller standard..
78mod Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Det selges lokk til Dr. Brown flaskene, så jeg rister flasken med lokket først. Da er jeg sikker på at alt løses opp, og at det ikke kommer pulverklumper inn i det røret.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 man får jo med ett hvitt plast lokk til flaskene jeg rister med denne i først så tar jeg røret i og gir han mat, det er jo bare sunn fornuft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå