Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har vært gravid flere ganger, men vi har mistet alle gangene. Min samboer har gått fra å være helt i ekstase første gang jeg ble gravid, til å gi meg skylden for at jeg mister hele tiden og sier at han ikke kommer til å engasjere seg noe før jeg er 12 uker på vei. Han sier at jeg mest sannsynlig kommer til å miste igjen uansett. Jeg vet at han har lyst på Baby og at han kun sier dette for å beskytte seg selv, men hva med meg? Jeg føler at jeg er alene om dette og jeg kan ikke prate noenting om dette uten at han blir sur. Hva skal jeg gjøre? Jeg er helt fortvilet her...
ludda Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Kjære anonym..Det er jo ikke din feil at du mister.Det går ikke ann at du skal gå alene om dette.Er dere to så er dere to.Tenk hvis du skulle anklage han for at det er sædcellene hans som er dårlige å at det er derfor du mister.I et forhold er det en vikdig å snakke sammen å støtte hverandre.Så enkelt det hadde vært for oss kvinner hvis mannen gikk 12 uker før vi gadd å engasjere oss i det.Jeg har mistet mange ganger selv å de første 12 ukene er jo et tankekjør av bekymring.Du bør snakke med han.Hvis han bare blir sur så er det veldig umodent.Han ønsker seg vel barn han også å selv om det er like tøfft for begge kan han ikke bare legge alt på deg.Stress fører også til at en mister.Du må få han til å forstå at du trenger støtte å ro.Kommer en over 12 uke ser jo ting lysere ut å du vil også kunne slappe av.Klem.
ludda Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Hei hei.Hvordan går det med deg?Har dere fått snakket sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå