DK+2 Skrevet 30. mai 2007 #1 Del Skrevet 30. mai 2007 Lillemann på 2,5 mnd har de siste dagene vært veldig urolig på kveldene, spesielt den første kvelden har begynte, da skrek han masse på natta og. Det begynner i 22-23 tida på kvelden og varer et par-tre timer der han er utrøstelig. Aner ikke hva det er, kan det være kolikk som kommer? Han får både pupp og morsmelkerstatning, han får mer og mer morsmelkerstatning i og med han er mer fornøyd da. Noen tips? Bærer han på magen mens jeg klapper på stumpen og stryker på ryggen, men ingenting hjelper mens han får "takene" sine.... Er førstegangs så er så usikker på hva det kan være. Trodde kanskje han holdt på å få tenner, men kjenner ingenting i gommene. Syns det er så rart han er slik så sent på kvelden, og ikke ellers?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9461079-skriker-sent-p%C3%A5-kveldn-kolikk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
shayan_jente_04.04. Skrevet 31. mai 2007 #2 Del Skrevet 31. mai 2007 hei! det kan være kolikk! hvis det kommerpå kveldene fast og holder på i noen timer da er det kolikk! Her er de 3 vanlige tegna til kolikk ( fra kiropraktoren) :1 rumling i maven 2 fastetider hver kveld ungen skriker 3 krølling av kroppen du sir at han er fornøyd med morsmelkerstatninga, så da er det sikkert ikke kumelka han reagerer på...., men prøv og ikke gi meg det på et par dager og se åssen han reagerer da + at du selv må kutte ut all meieri bruk! HVIS DU ER VELDIG USIKKER, KAN DU TA EN TLF TIL EN KIROPRAKTOR OG SNAKKE MED DE.... jeg er veldig fornøyd med de, har vært med frøkna hos kiropraktoren 2 ganger nå, og skal dit igjen i morn. men glømte meg bort i går og spiste ost + at jeg sku ta meg en joggetur og ordna en flaske med morsmelkerstatning.....noe som jeg ikke skulle ha gjort....så lille frøkna har hatt det vondt og skriki fra kl 19.30 i går til morningen i dag......men prøv og kutt ut alt som har kumelk! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9461079-skriker-sent-p%C3%A5-kveldn-kolikk/#findComment-9463588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå