Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil jeg få fler barn? evt når og kjønn? Jeg har spådd meg selv så det hadde vært morro å se om vi får opp d samme:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....fikk ikke opp barn akkurat nå....men kortene snakket om en ny epoke på et åndelig plan....dette vil skje raskt.....og du vil ende opp med stor visdom/åndelig avkastning....

Skrevet

Eh hva mener du med det?

høres spennende ut:)

Nei jeg aner ikke selv når jeg får barn men tror jeg får 3 barn til smmen har en jente fra før og tror jeg får en jente og en gutt til! Hva tror du?

:)

Skrevet

ja tre tallet dukker opp her også....i form av tre jenter....

hmmmm.....+ noen penger....en god slump....men du må handle klokt....

hehe....disse kortene snakker bare om andre ting enn det jeg spør om nå....'

men det virker som du har en spennende framtid med en form for åndelig oppvåkning som vil gi deg masse....

Skrevet

Jeg også får opp dette med penger.. enda jeg ikke eier nåla i veggen... Lurer meg på når disse pengene kommer.. det er sikkert skattepengene:)

Har du spådd i tarot lenge? jeg har begynt nå for ikke lenge siden. Masse ting jeg lurer på....

Skrevet

det var 10 pentakler som kom opp....og da er det gjerne snakk om endel.....så var det sverd dronningen i forkant....og hun er intellekt og kommunikasjon.....og sier at man skal tillate seg å være litt som henne, litt utspekulert og lur....

....jeg har drevet med tarot for noen år siden....så tok jeg det opp igjen for to år siden.....men det er først det siste året jeg føler de snakker til meg eller at jeg forstår kortene for å si det sånn.....men samtidig masse jeg ikke helt har grep på ennå.....et par synske har sagt jeg har noen evner som skal dukke opp etter svangerskapet.....og det er det 6 uker igen av,,...hehe....så jeg får se.....om jeg får mere taket på det da....

men det kortene ville si om deg var tydligvis dette med de åndelige aspektene....litt spennede at det skulle gå så raskt....og at du virkelig skulle få masse ut av det....

Skrevet

ja d er velll sånn jeg og har holdt på... nå har jeg den store røde boken om tarot og den ssyns jeg er god... og jeg føler også nå mye mer enn før at kortene "snakker " med meg.

Det hadde vært kjekt å snakke mer med deg, jeg kan gjerne ligge kort på deg og en dag, så kan vi øve på hverandre:)

Uansett må du ha masse lykke til med fødsel. Vet du hva det blir?

må nødt å hoppe iseng nå, men vi snakkes forhåpentligvis ;)

Skrevet

JA...legg gjerne kort på meg....jeg klarer ikke legge på meg selv....

venter jente.....i juli.....min termin er mellom 7 og 9, ul er 19. juli....og legetermin er 11. juli....hehe....så jeg lurer noe sinnsykt.....får løvekort på henne.....men det kan være acedanten.....(både jeg og pappaen har løve acedante....) kortene sier 7. juli eller 7. juni.........og pendelen sier jeg føder i uke 36.......

baer virvar med andre ord.....så jeg lurer noe sinnsykt....

natta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...