mamsen å lillegutt Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 vet ikke hva vi skal gjøre.. vi har så innmari lyst på en baby til, vi mistet vår lille tulle i mars. 5 uker før termin,.. men nå føler vi oss klar for å få et barn til,..men legen min mener at jeg bør vente et par mnd til,.. men vi har så lyst til å begynne prøvingen nå,.. er ellers frisk å rask så jeg skjønner ikke helt hvorfor han vil at vi skal vente... tenker så det knaker hver dag... vet at jeg aldri kommer til å få henne tilbake , men det tommrommet som er i huset kommer til å bli fylt med baby gråt,dersom vi blir gravide igjen, noe som vi ønsker så kjært...
ludda Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Hei mamsen å lillegutt. Jeg forstår deg så inderlig godt å kjenner igjen tankene du beskriver av egne erfaringer. Vi mistet i oktober 2006 å prøver ennå å bli gravid.Gjør det dere føler er best for dere.Mange mener at en må sørge å ta seg tid til å minnes det ene barnet før en får et nytt å at som du sier at du får jo aldri henne tilbake å du har akseptert at hun er borte.Det finnes mange gode råd vennen men det er ikke nødvendigvis det som hjelper for deg.Gjør det du føler er best for dere.Forstår deg så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå