Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Begynte dette svangerskapet med en vekt på 102,8 kg. Blir fulgt opp av ernæringsfysiolog og jordmor på sykehuset. Pga kvalme og dårlig matlyst gikk jeg ned til 92,3 innen fullgåtte 15 uker. Regnet selvfølgelig med å legge alt på meg igjen - og litt til... Men i dag var jeg på kontroll, og vekten viste 94,6 kg!!! Og nå er jeg snart 32 fullgåtte uker. Er så stolt over å ha klart å "holde" meg; Har spist passe sunt, ikke mye fysisk aktivitet og litt for glad i brus. Trodde derfor at vekten ville svinne himmelhøyt!!! Ikke meningen å tråkke noen på tærne, men ble bare så glad i dag; Det er første gangen ernæringsfysiologen har sagt at jeg har vært flink )
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Oi så flink du har vært, og ikke minst heldig da må jeg si=)
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 GRATULERER Jeg har det litt på samme måten. Jeg begynte med 92 kg, og er nå 87. Er 25+5 uker, så det går veldig bra. Jeg spiser mye mindre enn før, siden jeg kaster opp hvis jeg spiser for mye og sjelden. Svangerskapskvalme er ikke bare negativt. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå