ormeynglet Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Vi skal ha dåp om et par uker og skal bestille snitter denne gangen. Hvor mange snitter er vanlig pr person. Vi blir en 26 stk og noen av dem spiser nok en del (min familie..hehe)?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Om du bestiller ute så er det vanlig med 5 pr pers, men det kommer jo litt an på. Mannfolk spiser mer enn damer etc ;-)
Tiddelidu Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Trodde det var vanlig med 3 halve skiver med mye pålegg. Tror du ikke de du bestiller av vet hva som er vanlig? Min erfaring er at det alltid er ALT for mye mat =)
nutri Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Ville satset på minst 3, gjerne 4 pr mannfolk. Noen spiser mer enn andre. Og skal det være kake etterpå er det noen som sparer plass til det (sånne som meg ;-)...)
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Vanlig dersom det er lett lunsj er 3-4 per pers. Dersom det er meningen at det skal bli et fyllende måltid liksom så beregner man 5. Jeg jobber et sted som har catering og før kl 12 serverer vi 4 per pers og etter 12 alltid 5...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå