Gå til innhold

Hvordan leker babyene deres?

Anbefalte innlegg

Gutten min ligger under babygymen og glaner,men har ikke skjønt at han kan ta etter det som dingler i lufta.Gir jeg han en leke i vippestolen derimot.holder han den og putter den i munnen.Får han det ikke til og f.eks denger leken i ansiktet i stedet hyyyler han og blir så fornærma.-.hehe.. Arvet mamma sin tålmodighet ja ;) Ellers liker han veldig godt det smiley-facet på en sånn tøyleke fra Go'boken.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9460293-hvordan-leker-babyene-deres/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten min er gått litt lei av babygymen tror jeg. Liker ikke ligge der lenge av gangen lenger. Tok etter tingene en knapp uke etter vi kjøpte den. Tror han var vel 2mnd da. Nå putter han alt han får tak i rett i munnen. Får han det ikke inn blir han irritert, så stapper han hendene inn istedet, eller smokken og festesnoren den henger i. Er flink å gripe etter smokken og snoren. Tygger på dem også. Putter smokken rett vei selv ganske ofte. Sikler som bare det. Han liker best speilet på Go´boken. Selvopptatt? :-P

Julie beg å bli lei av begge babygymmene...He-he, ho tar tak i bena på dem og dytter de avsted...vilkårlig hvilken vei de blir dytta men! Ille opptatt av den pipe-fisken på den velkomstgavetingen i Go-boken nå, sikert flere av dere som har den.

Ho blir litt irritert fordi den er for stor til å få HELT inn i munnen da...

Her går alt som finnes inn i munnen. Ligger stort sett på en sånn stor treningsmatte med et pledd på gulvet. ruller rundt fra rygg til mage og putter alt som kommer i nærheten ansiktet i munnen. Har en del rangler og biteringer som er kjempe morsomt, og en koseklut som må være med over alt... Blir lettere irritert hvis han skulle bomme på munnen -hihi;)

her går det mest i å ligge på magen og prøve å nå leker, putte dem i munnen når han når dem, vri seg om egen akse og prøve å krabbe - noen ganger får han til, andre ganger ikke. Nårhan ligger på ryggen har han leker som han spiser på, ser ut i lufta eller vipper frem og tilbake med beina i været mens han holder dem med hendene.

Han digger forøvrig å bli lest for mens vi ligger på ryggen og han lugger mamma litt i håret :) he he

Annonse

Gutten min har likt babygymen helt til nå, nå har han lært å snu seg over på magen så han roter seg helt inn i den.. hehe. Har noen rangler og bamser som lager lyd når han rister på de, det er kjempe gøy!

Ellers har han en bok fra goboken som det er speil på som han snakker til når han ligger på magen på gulvet. Men blir rasendes om han ikke får tak i lekene som ligger i nærheten av han=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...