Gå til innhold

16uker 2gangs fødende og merker ikke liv... er det flere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.. Jeg venter nå mitt 5 barn, men når jeg gikk med nr 3 og 4 merka jeg ikke liv før jeg var 20 uker på vei.. Jeg tror mye av grunnen til at man ikke merker noe før det har gått en stund kan være fordi babyen ligger langt bak.. Nå merka jeg liv i uke 14, men ikke mye, kan lett ta feil om det er "luft" i magen.. hihi.. Alt er nok bare bra skal du se.. Men ønsker deg masse lykke til videre..

hei. jeg er 17 +4 og er tredjegangs fødende..

synes ikke jeg har kjent noe liv enda.. litt bobling men det kunne jo vært noe annet.

jeg vet at morkaken min ligger foran mot maven.. så den fungerer som en støtdemper... mye derfor jeg ikke har kjent så mye enda_)

Jeg er snart 15 uker og andregangs. Trodde nesten helt sikkert at jeg kjente liv ved to anledninger. Men det er snart 2 uker siden, og har ikke merket noe siden det. Så det var vel kanskje ikke bebisen jeg kjente. Har hatt en del "leamus" i magen til tider, og det kan nesten minne om fosterbevegelser. Må innrømme at jeg er litt bekymret, for jeg kjente liv veldig tidlig med førstemann. Men prøver å ikke tenke for mye på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...