Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Argghhh! Han må jo skjønne at det er veldig viktig for meg å få byttet vogn! Den var ikke som jeg trodde,og nå vil jeg ha en annen! Jeg vil,jeg vil,jeg vil!! (lider av vogndilla,og mannen er lei nå...) Noen med noen gode argumenter jeg kan bruke?
moccan Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 hehe Jeg shopper vogner om dagen ja...... Over nettet.....har kjøpt en bugaboo cameleon og easywalker duo.....Jeg blunker med øynene og sier "du kjenner jo meg" Smisk, smisk......hehe Har også lyst på en silver cross.....gjør han litt myk du.......funker iallfall her......
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Gjett om jeg har prøvd det meste!;-) Vil ha Tfk joggster twist nå!!! Men er det ikke noe som heter at det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse? Kanskje på tide og teste ut den teorien? ;-)
allegodetingertre Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Har hatt 11 vogner, kjenner til problemet:-) Jeg bare kjøpte og solgte jeg, min hobby og mine penger.
Castho Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 ÅÅÅÅÅ jeg skjønner SÅ godt hvordan det føles. Samme som samboeren, men hadde det vært opp til han kunne vi trillet rundt på en vogn fra oldtiden.... Jeg har lirket og sytt, klaget og vært sint men han gjenomskuer at det egentlig er bare en greie jeg har fått for meg og som jeg absolutt SKAL ha. Jeg får ny vogn på 2 betingelser: nr1. Jeg bruker LAAAAANG tid på å gå igjennom jungelen av vogner så jeg ikke gjør ett nytt bomkjøp og nr 2. Jeg selger vognen vi har fra før, samtidig som han selger den gamle tven. Så får jeg ny vogn og han ny flatskjerm...hehe...her er det kompromiss =) Lykke til med overtalelsen. Jeg håper du ender opp med ny vogn!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Har også hatt 11 vogner tilsammen på to barn,men har nå funnet den ultimate,bare at nå sier mannen altså stopp! Lovte at dette skulle være den siste,men da haddde jeg jo ikke prøvd twist'en! ;-) *gruble-på-gode-argumenter* Hl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå