Gå til innhold

den lille sparker og spaker..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom hjem fra jobb (hjelpepleier) spiste en is her framfor pc mens eg venta på sambo, skal si det ble action i magen ja....Deilig. Trur babyen sår salto inni der, det er jo ikkje så krafig da men alikevel..........................

Jeg kjente liv for første gang for 8 dager siden, og etter det har jeg kjent det hver dag. I begynnelsen var det bare om ettermiddag/kvelden når jeg lå i ro, men nå kjenner jeg den lille store deler av dagen. Synes nesten det grenser til litt for mye, og lurer på om ungen er "hyperaktiv" der inn. Jeg er så utrolig kilen og synes "sparkene" kiler så innmari at jeg blir ukonsentrert på jobb. Men koselig er det:)

JA eg husker veldig godt sist eg g gjekk gravid, babyen var rolig så lenge eg var på beina men i pausen var det full liv og eg satt og småflira formeg sjølv mens kollega såg dumt på meg.......... Men det er deilig. Stor kosere meg med liv i magen... sårt å tenke på at dette blir siste gangen......

er vel to uker siden jeg kjente liv første gang, og nå sparker den regelmessig hver dag, og det er faktisk litt kraft i sparkene også...pappaen har kjent det fler ganger alt=) kjempe morro.... begynner og lure på om den er litt hyper...=)hihi....stor koser meg jeg=) OOPS,- der kom det et spark til gitt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...