Gå til innhold

Fulltreffer!:)

<3 25.01.08 <3 spire 2010 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er jeg gravid:):):) Oi, oi, så spennende :) Klarer ikke noe annet enn å smile nå! Lykke til alle sammen, håper dere kommer etter! Jeg har ligget med beina rett til værs etter sex, slimløsende hostesaft, hatt sex nesten hver dag, tatt temp, el test, og nå sitter`n!! Jippi :) Vi er såå lykkelige nå :)

Babystøøøøøøøv til alle!!! ):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Hvor lenge har dere prøvd, da ?

Skrevet

Prøvd i 1 år, akkurat fått utrednings brev, er så glad dt gikk i orden av seg selv :) har også tatt en akupunktur time

Skrevet

hei baby83,

gratuleeeeeeeeeeeeeeerer, så gøy!!! Når testet du? På IKM dag eller?? Jeg venter og har ikm 7.juni . Noen spes.sympt. før fu fant ut at var gravid??

Skrevet

Så flott at det gikk av seg selv!

Skrevet

Nei, har gått en stund siden IKM nå, fikk ikke kjøpt graviditetstest med engang. Testet positivt på mandag, måtte prøve igjen idag, den var også positiv, så da måtte jeg dra til legen å få det bekreftet før jeg slo jubelen løs :):) Så nå håper jeg det går bra fremmover. Egentlig ikke kjent så mye, vært litt kvalm i perioder, litt humørsvingninger, men det jeg stusset mest over er brystene mine. De har vært kjempe såre og annerledes. Lykke til :)

Skrevet

Graulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg også tror jeg.....! testet positivt i går ettermidag 4 dager før ikm..

Men testen lå ca 5 min for lenge, vet ikke om det har noe å si?

Var iallfall ingen skyggestrek, men en svak klar rosa.

tar ny test fredag , bare for sikkerhetsskyld!

Skrevet

Oi, så spennende :) Håper det klaffer for deg også!:) Gi tilbake melding når du veit noe mer da :) Kanskje vi kan følges :P

Skrevet

Gratulerer med spiren. Nyt den:-)

Skrevet

Gratulerer så mye og velkommen over på 1. tri! : )

Skrevet

Det skal jeg gjøre!! Har veldig ømme bryster i dag, og kjenner meg gravid. Så i får bare vente noen dager og sjekke igjen:o))

Skrevet

kjempegrattis;) misunnelig ja:)

mangen pp hadde dere da?

takk for tips...hostesaft, den var ny.hehe

Skrevet

Gratulerer! Lykke til med svangerskapet, og tusen takk for babystøvet!

Skrevet

Gratulerer så mye. Kos deg med spiren :)

Skrevet

Gratuleeeeerer!! Og så etter å ha prøvd et år! Fantastisk. Lykke til!

Skrevet

Gratulerer!! Etter å ha prøvd i et år må det være en fantastisk følelse. Prøver samme metode denne pp jeg også, håper jeg kan slå følge om litt:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...