englegull Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 ikke jeg, men gå inn på www.finn.no, under "gis bort"
englegull Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Altså, først går du inn på torget, deretter "gis bort! som står på venstre side, deretter dyr&utstyr, deretter katter!:-)
kat Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 jeg har to kattunger jeg gjerne vil gi bort. en svart og hvit og en grå med hvit i ansiktet og potene. er 8 uker gamle og gi bort klare. vi bor i bamble i telemark
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Lexus: vær så snill å ikke skaff deg et lite nurk på 8 uker. Og kat: vær så snill å ikke gi ifra deg nurkene dine før om en måneds tid. INGEN kattunger er "gi bort klare" i en alder av 8 uker. De skal være MINST 12 uker ved levering. Så 8 uker er en hel måned for tidlig, selv om de er utrolig søte i den alderen.
kat Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 jeg har nå alltid fått kattunger når de er 8 uker gamle. moren bryr seg ikke noe særlig om de lenger. de ammer ikke og klarer seg helt fint med både mat og do gåing. har hatt endel kattunge kull og har alltid gitt dem bort i den alderen. har hatt katter siden jeg var liten og har alltid motatt dem og gitt dem bort i den alderen. og har aldri fått noen klager på at det ikke går bra og har aldri hatt problemer med mine to katter som jeg fikk når de var 7 og 8 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå