Lukkelukken og bebibror Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Skrev istad også, men vil liksom vite litt til Jeg har VÆRT en del kvalm, men det var i forrige uke, og tre uker tilbake. Da var jeg kvalm, men spydde ikke. Hadde syyykt vondt i puppene, nå har jeg ikke så vondt lenger, og er ikke kvalm. Jeg har ikke blødd noe. Er redd dette er farlig =/ Er i uke 9... Hva tror dere? Er jeg bare heldig, eller har jeg hatt sånn MA og SA tror dere?
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Tror du kan ta det med ro. Så lenge du ikke har blødd, så tror jeg du kan være sikker på at du ikke har mistet. Symptomene i en eller annen form kommer nok tilbake
M*A*S*H* Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Det er ingen her som kan tro noe fornuftig om det. :-) Hvis du vil ha et skikkelig svar må du ta deg en tur til legen.
Birthen Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Man kan jo være heldig! Vet om flere som har gått gjennom nesten hele svangerskapet uten symptomer. Heldiggrisene! Men du skal vel snart på første kontroll? Ta en tur til legen dersom du er usikker, det ville jeg gjort. Krysser fingre for at alt er bra og at du er en av heldiggrisene!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 Jeg skal til legen den 14. men det er jo 100 år til Hehe, nå skrev jeg et innlegg til jeg, trodde ikke denne kom opp Haha xD
Birthen Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 2 uker kan nok føles FRYKTELIG lenge ja.. Vente noe dager og så bestille en time hvis det ikke er noen endring? Er så mange som tror de vet alt her inne og synes vi er hysterisk, men jeg synes at man kan ikke bry seg for mye om de små såirene - og da må man jo ta vare på seg selv også? Bedre med en gang for mye enn å gå og lure. Men det går sikkert bra for deg! :-)
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Jeg hadde en MA i januar, da hadde eg mistet alle symptomene. Men begynnte ikke å blø, fikk vite at jeg hadde mistet på min første ultralyd! Men nå eg jeg gravid igjen,11uker på vei, var på UL idag og alt var kjempe bra selv om jeg har mistet symptomene denne gangen også, var sikker på at det hadde gått galt igjen, men tok feil, heldigvis:)
3småskatter:0) Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Heisann:0) Jeg skrev inn ett slik innlegg for en uke siden fordi jeg var så bekymret for at jeg hadde mistet alle symptomene... Blant annet forsvant kvalmen mer eller mindre helt og jeg trodde det verste men nå for 3 dager siden begynte jeg igjen med denne morgenkvalmen og alle de andre symptomene. Nå er jeg egentlig ikke så bekymret lenger men jeg ble da jeg så hvilke svar jeg fikk da jeg la skrev innlegget. Det er nok ganske normalt at symptomene kommer og går litt om en annen uten at det nødvendighvis er noe galt. Og du som er såpass "langt" på vei så skal jo symptomene nå være på vei tilbake for godt. Klem fra lykkelig mamma som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå