Gå til innhold

Svak strek... noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test istad og der var det jammen en svak rosa strek! Veldig svak altså... Noen som har opplevd det samme? Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en svak positiv test på mandag. Visste ikke hva jeg skulle tro. Hadde noen EL-tester liggende, så jeg testet med de for nyskjerrighetensskyld. De 2 var veeeldig positive.

Mandag fikk jeg positiv grav.test, det var ikke lenger tvil.

Erfaringen er at en strek er en strek! :)))

Hold oss oppdatert da! :)

Skrevet

jeg har hatt to sånne 4 dager på rad, og jeg er gravid :-) godt mulig du er gravid. Tror jeg kan gratulere deg! :-)

Skrevet

Ja da er du nok gravid =) Hvis ikke du har stirra så lenge på den i håp om at det ble en strek også bare ble det det til slutt i øyna dine =) det trodde jeg nesten sist.. Men det var visst en svak strek der..!

Skrevet

Du er nok gravid ja!!! Men kanskje litt tidlig ute å tester, evt at du har hatt senere eggløsning enn du trodde. Lykke til!!

Skrevet

da jeg ble på vei med nr 2 var jeg litt for snar å ta test. Jeg kunne skimte hvor streken skulle ha gått! Men antok den var negativ. (Ble litt skuffet). En uke senere var streken så tydelig som bare det.

Dersom du aner streken har du nok hormonet i deg, om enn lite enda.

Gratulerer!! :-)

Skrevet

Strek er strek, sier nå jeg! Det er i hvert fall min erfaring! Jeg vet at det kan være litt forvirring angående clearblue testene, fordi at man kan se skyggestreken, og da er den ikke positiv med mindre skyggestreken er svakt blå, ikke grå. Men med Quick Response testene, så er strek i hvert fall strek for mitt vedkommende, om aldri så svak! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...