tictac_83 Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Har hatt en merkelig form for stikking på høyre side de siste dagene. Det sitter rett under ribbeina og kan minne om gangsperr. _Tror_ ikke jeg er gravid, men lurer på hva dette kan være? Hvilke organer er det som ligger der liksom? Er livredd det er noe galt der nede, som kan ha innvirkning på eventuell graviditet senere.. :/ Fant en annen tråd som minnet om det jeg har, der noen tipset om luftboble mellom organene, men jeg har gjort absolutt ALT for å få det bort. Dessuten skal det ikke vare i dagevis. Noen som har hatt noe lignende?
hønetuppa ønsker barn Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Tarmen kan det være.. kan også være nyrebekken betennelse. har du vært plaget med blærekatarr tidligere? Det kan ofte gå over til nyrebekkenbetennelse. Jeg ville tatt kontakt med legen jeg. Fått han/eller hun til å ta en CRP og en normal blodprøve av deg. Lykke til!
tictac_83 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2007 Aldri hatt blærekatarr nei. Men takk for råd! Skal bestille meg en time senere i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå