Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har lest litt om kattis babyshop i strømstad, og tenkte å bestille vogn derfra siden det er billigere enn i Norge. har noen andre bestilt derfra? Er det ok?
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Vi har bestilt, og skal hente om to uker. Hun svarer kjapt på mail, og er veldig søt. Broren min har også kjøpt vogn derfra, de var veldig fornøyd i alle fall.
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har handlet der i 4 år. de er veldig service innstillte og skulle det være noen problem er de veldig greir med reperasjoner og bytting. Jeg har handlet meg Emmaljungavogn der nå i fargen softpink (har hatt den hjemme i 6-7 uker alt) Hun sa at det var uansett ikke noe problem å komme tilbake å bytte farge, hvis det skulle vise seg at jenta i magen skulle være en gutt alikevel...hehe
Askepott 3 barnsmor Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Vi kjøpte en ny emmaljunga cerox på Kattis babyshop i Strømstad .Etter 3 uker ble understellet ødelagt og vi dro dit for å klage.Hun som jobbet der mente at vi måtte regne med noe etter 3 uker og at vi ikke fikk ny vogn, men etterhvert ga hun seg og skulle sende vognen inn til Emmaljungas fabrikk.Vi gikk å ventet og hørte ingenting etter 1 mnd ringte vi til butikken og da hadde vognen kommet.Syntes det tok lang tid uten å høre noe som helst.Vi fikk beskjed om at de ikke hadde funnet noe feil på vognen og at vi måtte hente den gamle ødelagde vognen og det gjorde vi.Men vi ga oss ikke der og ringte til Emmaljunga fabrikken noen dager senere og fortalte det som hadde skjedd. Etter bare noen timer etterpå så ringte de fra Kattis babyshop og sa at Emmaljunga skulle sende oss en helt ny vogn og vi ble da veldig glade.Vi fikk den nye vognen i begynnelsen av mai og det tok da 2 mnd så var også dette styret ødelagt, men ikke på samme måte denne gangen gikk det ikke ann å snu styret til begge veier.Vi dro igjen til Strømstad og leverte vognen inn igjen .Vi har ikke hørt noe fra dem så vi måtte ringe de for å høre.De hadde akkurat motatt styret til vognen og at de regnet med at vognen var klar i morgen så bare la hun på til oss.De har vært utrolig uhjelpsomme og lite hyggelige og jeg ANBEFALER INGEN Å KJØPE VOGN DERFRA! Hun som pleier å stå der virker veldig hjelsom og det virker som de yter god service helt til det skjer noe med det man kjøper og klager på produktet.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Synes det sier litt om emmaljunga sine vogner også jeg, kanskje ikke helt bra kvalitet på vognene??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå