Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hvordan går det med deg?? Har tenkt så mye på deg etter å ha lest om "problemet". Har du dratt til USA eller?? Klem fra meg!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Hei!! Så hyggelig å bli ropt på!!! Og veldig koselig å høre at ikke alle er negative her inne. Vi har funnet en flott klinikk i Russland og drar dit neste uke!! Veldig spennende tid framover nå.... Vet jeg hvem du er??Har vi mailet hverandre før? Klem til deg også!!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Hei! Vet ikke om vi har mailet, jeg har mailet med flere ang microsort i Belgia, vurderte selv å dra dit for ca 2 år siden, og har delt min info med flere jenter..! Har selv valgt å ikke gjøre dette, men har full forståelse og støtte for de som gjør dette. Eneste grunn til at vi ikke har gjort det har vært økonomi. Ønsker deg masse lykke til i Russland, skulle ønske jeg kunne vært med! Klem igjen fra meg. p.s; kritikk må du regne med på et anonymt forum, men det må du virkelig ikke bry deg om!!! Synes du gjør det riktige utfra et meget sterkt ønske om begge kjønn!!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Hei igjen. Økonomi er et stort hinder ja......Desverre.. Vi har tatt et ekstra lån,så nå har vi gjeld så det holder!! Håper bare at det skal klaffe i Russland.Jeg kan gi deg tilbakemelding når vi er hjemme igjen:) Er ikke så dyrt å gjøre dette i Russland,synes jeg da.Mye dyrere i Belgia,men der er det ikke lov lenger da.....Og vi som hadde kommet så langt..Men nå er det på'n igjen,for gir meg ikke så lett!!
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Hva gjør dere hvis det ikke blir det kjønnet dere ønsket?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Hei på deg. Jeg ønsker meg veldig en jente,for har to gutter. Men blir det en gutt til,er det helt greit for meg.Jeg vil bare prøve dette opplegget så jeg slipper å angre for at jeg ikke har prøvd. Ønsker meg veldig en baby,så hvis det blir ei jente,blir det jo ekstra moro:) Men gutten er velkommen han også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå