Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Vi gjorde "alt" av kjerringråd for å lage jente denne gangen, men her kommer gutt nr 3! Vil bare si det, ifht at dere alle virkelig snart må forstå at naturen selv bestemmer - og at tilfeldighetene rår!
*RutIetutt* Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jepp, det tror jeg også. Vi gjorde alt på samme måte som sist - da fikk vi en gutt og venter jente nå...tror det er lite man kan gjøre for å planlegge sånt...;o)
Tjukk og lykkelig... igjen :o) Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Vi har 3 gutter, og mannen min sin slekt har maaassse gutter. Vi venter nå jente, og fulgte kjerringråd. Jeg tror kanskje at det kan være med å påvirke til en viss større mulighet for å få et kjønn, men det er jo ikke noen sikker kjønnsbestemmelses metode....
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Hvilke kjerringråd var det dere fulgte da?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Ja,det lurer jeg også på..............................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå