Gå til innhold

emmaljunga city cross - godt kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg tror det blir denne vogna på oss, fra babyen er nyfødt. Har noen erfaringer med å bruke city bagen fra babyen er liten? Jeg har vurdert så mange vogner nå, og ser at denne bagen kanskje ikke er så stor og god som andre emmaljunga vogner. Men jeg er ute etter en vogn som ikke er for tung - og tror derfor jeg ender opp med denne. har termin i september, og regner med å bruke bag gjennom hele vinteren. Andre som har gjort det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser kjempefin ut, bagen er ikke så liten som den ser ut til.

Skrevet

Glemte å føye til at det går fint an å legge en baby på 5-6 mnd i sportsvogn så lenge den kan legges helt flatt, det kan jo emmaljunga city cross. Så bruker du skinnpose, voksipose eller dunpose oppi, blir lunt og fint. I tilfelle barnet vokser ut av bagen innen vinteren er omme.

Skrevet

City cross er en flott vogn! Har selv brukt den fra nyfødt, med city bag, og det fungerer flott! Dessuten er den som du sier, lett men samtidig stødig. Og som sportsvogn er den både lett og romslig på en gang. Dessuten kan du bare legge en mykbag i sportsdelen hvis du får behov for en nettere bag innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...