kariuss Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hei, noen som har opplved ganske så kragftig ryggsmerter helt i førsten av svangerskapet?? Jeg merket at jeg var gravid ved at jeg plutselig fikk ekstremt vondt i ryggen. Legen sier det ikke er vanlig.. Hmm... Hadde det sist også men spontanaborterte sist, rundt mars.. Håper bare det går bra nå
anka81 Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 hei.. er har også noen smerter i ryggen.. dei sitter i korsryggen og rundt det området.. Hvor langt er du på vei?? Trudde eg var 8 uker i dag, men var på UL på fredag og søndag og skal igjen på fredag. På søndag mente han at det såg ut som at eg var 5... skjønte ikkje de helt siden gubben har vert vekke i 4 uker....
kariuss Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 Hei hei.. jeg er i uke 4-5 tror jeg, står 7 her inne, men skjønner ikke no egentlig!! men etter min mening så må jeg være 5+2 uker nå ca.. hmm snodig da, siden gubben har vært borte i 4 uker ja..
anka81 Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 ja vi mener at eg skal vere akkurat 8uker i dag.. Så vi skjønner egentlig ingenting, heller ikkje legene, men vi har ikkje fått så gode tilbakemeldinger heller så det kan vere noe galt.. Får vite noe mer sikkert på fredag.. Kan vere derfor dei mener eg bare er 5 uker.. For eg vet selv at eg kun har kosa med gubben og ingenandre.. Frister ikkje når man skal gifte seg snart.. hehe.. ikkje ellers heller.. er for riski og tragisk...
april d. Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Hei Smootha! Ryggsmerter i korsryggen var en av mine første symptomer. Jeg klarte verken å sitte eller ligge i senga, for det kjentes ut som at ryggen ville knekke tvert av. Selv om ikke alle har det slik så tror jeg absolutt ikke at du trenger å tenke på at dette kan være et tegn på at du vil miste denne gangen også. Jeg mistet selv i begynnelsen av februar (i uke 6/7), og er igjen gravid (6+3). Denne gangen er alle symptomene mine sterkere, også den vonde ryggen, og jeg velger å ta det som et godt tegn på at jeg produserer mer hormoner enn sist. Det går nesten helt sikkert bra med deg! Ikke vær redd! Når mistet du sist, og hvor langt på vei er du nå? Klem fra
april d. Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Du trenger ikke å svare meg- leste nettopp svaret ovenfor!
kariuss Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2007 He he liv redd for at jeg skal svare eller? he he svarer fordet, takk for svaret fra deg da,bra det ikke bare er meg, ble så stressa når legen sa det ikke var vanlig liksom. Men får håpe det går bedre med oss begge denne gangen!! Jobber du fult? j var sykmeldt noen dager i forrige uke, måtte dra fra jobb, blitt bedre over helga og sånn men nå føler j meg like ille i ryggen, brenner liksom i korsryggen og skuldre...
april d. Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 He he. Hyggelig at du svarte likevel,- jeg ville bare at du skulle slippe å skrive alt to ganger. Jeg jobber faktisk ikke i det hele tatt for tiden, for jeg bor i USA og har ennå ikke fått arbeidstillatelse. Så foreløpig er det bare mannen min som jobber. Vi kom hit pga. hans jobb. Det er jo veldig praktisk at jeg er hjemme nå som jeg er sylta i symptomer, for jeg diller bare rundt med plantene mine, leser bøker og slanger meg. Det er så kjipt å være borte fra jobben, så jeg føler med deg! Det nytter ikke å jobbe når en har så vondt! Det går faktisk bedre med meg nå. Jeg kjenner bare ryggsmertene når jeg har ligget i senga en stund, eller sittet lenge stille. Det går sikkert bedre med deg også snart, skal du se!
kariuss Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2007 Ja jeg får håpe det, jeg står jo på jobben hele dagen så sikkert ikke bra for ryggen uansett heller, Men får se litt til hvordan det går! Hørtes skikkelig digg ut å gå hjemme ass.. he he bare dulle og dille med spira men greit å komme seg litt ut blandt folk på jobb også, legger meg nå jeg, skal opp kl5.. Begynner 6 Ha en fortsatt strålende kveld!! Hilsen meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå