Gå til innhold

Privat gynokolog i Stavanger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som et om noen? Helst noen med UL apparat..

Vet om Marit Veholmen(?) på Hinna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om no annet enn i tønsberg ;)

Skrevet

Deltaklinikken hos Dr.Leif Gjessing..der er det UL apparat=)

Skrevet

Ja, Dr Synnøve Ørn, Hjelmelandsgt på Storhaug. Hun har UL og 3d UL:)

Skrevet

ja deltaklinkken hos dr.gjessing..han er der 2 kvelder i uka...men denne uken har han ferie :) han er kjempe flink å er overlege på gyn pol på sykehuset...

Skrevet

mamastork i byen har en gynekolog noen kvelder i måneden. Jeg var der i fjor og betalte ca 500,. tror jeg det var.

http://www.mamastork.no/

Jeg leste et innlegg tidligere som var VELDIG imot Marit Veholmen, de hadde hatt dårlige erfaringer med henne for å si det sånn.

Selv går jeg nå til Eli Smedvig i Hillevåg, hun er kjempehyggelig, men for å komme dit trenger man henvisning fra lege

Skrevet

eli smedvik....hun hlder til ved kilden i hillevåg.har selv vært hos henne for noen dager siden.hun har nettop startet opp privat etter og ha jobbet på sykehuset i flere år.hun har helt nytt utstyr og virket veldig koselig.

Skrevet

Eli Smedvik er helt fantastisk!!!! Hadde henne på barselavdelingen i forbindelse med komplisert keisersnitt forrige fødsel på SUS. Hun er ei herlig og varm dame :-) Hun virket kjempe flink!

Skrevet

noen som har tlf nr til hun smedvik på hillevåg??

Skrevet

Hei

Jeg ble henvist til dr Johan Bergh fordi jeg slet med å bli gravid. Han er veldig dyktig og hyggelig og har det beste utstyret. Han holder til i Madlamarkv. 2A, tlf: 51599787.

Jeg var litt skeptisk fordi jeg hadde mest lyst til å gå til en kvinnelig lege, men det ble ikke noe problem i det hele tatt!

Skrevet

bare søk på gule sider etter nr til eli smedvik.

Skrevet

Jeg var hos smedvig i dag.. fikk se ul av den lille spira.. hun var kjempegrei.. traff på henne en gang på sykehuset i forrige svangerskap også.. men denne gangen fikk jeg henvisning til henne, lurer på om du kanskje må ha det? nr er 51582300

hilsen

Skrevet

Takk for mange svar!!!

Ja, Synnøve Ørn bor jo rett borti her hun.

Legen tilbydde meg UL i uke 12. Og tror det var til hun Eli Smedvik. Det er vist søsteren til legen min, Gro F Zanussi.

Det var vist noe nytt de hadde begynt med? pga de da kan påvise down syndrom så kan du selv velge hva en vil gjøre...

Jeg vil gjerne ha i neste uke en gang. Er da i uke 10 og skal fortelle det til familien den helgen : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...