Alvilde<3 Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Noen som et om noen? Helst noen med UL apparat.. Vet om Marit Veholmen(?) på Hinna.
susie9 Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Deltaklinikken hos Dr.Leif Gjessing..der er det UL apparat=)
Laura25 Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Ja, Dr Synnøve Ørn, Hjelmelandsgt på Storhaug. Hun har UL og 3d UL:)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 ja deltaklinkken hos dr.gjessing..han er der 2 kvelder i uka...men denne uken har han ferie han er kjempe flink å er overlege på gyn pol på sykehuset...
nattensDronning Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 mamastork i byen har en gynekolog noen kvelder i måneden. Jeg var der i fjor og betalte ca 500,. tror jeg det var. http://www.mamastork.no/ Jeg leste et innlegg tidligere som var VELDIG imot Marit Veholmen, de hadde hatt dårlige erfaringer med henne for å si det sånn. Selv går jeg nå til Eli Smedvig i Hillevåg, hun er kjempehyggelig, men for å komme dit trenger man henvisning fra lege
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 eli smedvik....hun hlder til ved kilden i hillevåg.har selv vært hos henne for noen dager siden.hun har nettop startet opp privat etter og ha jobbet på sykehuset i flere år.hun har helt nytt utstyr og virket veldig koselig.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Eli Smedvik er helt fantastisk!!!! Hadde henne på barselavdelingen i forbindelse med komplisert keisersnitt forrige fødsel på SUS. Hun er ei herlig og varm dame :-) Hun virket kjempe flink!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 noen som har tlf nr til hun smedvik på hillevåg??
Mira* Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Hei Jeg ble henvist til dr Johan Bergh fordi jeg slet med å bli gravid. Han er veldig dyktig og hyggelig og har det beste utstyret. Han holder til i Madlamarkv. 2A, tlf: 51599787. Jeg var litt skeptisk fordi jeg hadde mest lyst til å gå til en kvinnelig lege, men det ble ikke noe problem i det hele tatt!
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 bare søk på gule sider etter nr til eli smedvik.
snart_tre_små Skrevet 31. mai 2007 #12 Skrevet 31. mai 2007 Jeg var hos smedvig i dag.. fikk se ul av den lille spira.. hun var kjempegrei.. traff på henne en gang på sykehuset i forrige svangerskap også.. men denne gangen fikk jeg henvisning til henne, lurer på om du kanskje må ha det? nr er 51582300 hilsen
Alvilde<3 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 31. mai 2007 Takk for mange svar!!! Ja, Synnøve Ørn bor jo rett borti her hun. Legen tilbydde meg UL i uke 12. Og tror det var til hun Eli Smedvik. Det er vist søsteren til legen min, Gro F Zanussi. Det var vist noe nytt de hadde begynt med? pga de da kan påvise down syndrom så kan du selv velge hva en vil gjøre... Jeg vil gjerne ha i neste uke en gang. Er da i uke 10 og skal fortelle det til familien den helgen : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå