Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Nå når sommeren står for døren blir det jo en del t-shirts og shorts istedenfor body, men bruker dere truse over bleia da? Mye rart man lurer på....
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Nei enten trusebleiene, shorts eller skjørt.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Hvis hun bare går i bleie og t-.skjorte har jeg truse over...da tar det litt lenger tid før bleien tas av;)
Supermamm Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 bruker up and go og da bruker vi ikke noe over for de holder seg så fint på plass av seg selv.
turbogutt Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 JA, bruker truse. Hvis ikke river han av bleien.. hehe
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 har kjøpt noen truser som jeg tenkte og bruke om natten. innbiller meg at om hu kunn ligger i bleien henger den ikke på dagen etter..... og mulig jeg kommer til og bruke noen til skjørt osv. men bruker upp&go.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå