polarn & pyrene Skrevet 30. mai 2007 #1 Del Skrevet 30. mai 2007 behöver all hjelp jeg kan få. Vi har nemlig lagt inn ett bud på ett hus og det er våres drömmehus og vi bare måååååååå ha det. önsk meg lykke til da jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 30. mai 2007 #2 Del Skrevet 30. mai 2007 Krysser fingrene!!!!! Det er sååååå nervepirrende å være med på budrunde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 30. mai 2007 #3 Del Skrevet 30. mai 2007 Krysser fingre å tær og bein! hehe!! Lykke til med budrunden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 31. mai 2007 #4 Del Skrevet 31. mai 2007 Så spennende ja - Krysser det som krysses kan her... håper dere får huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 31. mai 2007 #5 Del Skrevet 31. mai 2007 Når er fristen? Kan vi slutte å krysse nå?? Håper dere får huset!!! Lykke til!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 1. juni 2007 Vi fikk ikke huset. Ble så lei meg jeg for dett ehuset var bare så perfekt. Det var drömmehuset våres kom vi frem til, så nå sitter jeg og mannen her å tröste spiser is sammen. Så får vi håpe det kommer flere fine hus til salgs snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 1. juni 2007 #7 Del Skrevet 1. juni 2007 Æsj!! Så surt!!! ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 2. juni 2007 #8 Del Skrevet 2. juni 2007 Så kjipt da... Ja det kommer nok et dere liker vel så bra eller mye bedre, men det er da å vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå