Gjest Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 hvor stor er kjangsen for å bli gravid på en eller to prøve perioder? mangen som har opplevd dette? alle rundt meg som får barn blir gravide så fort synes jeg, snakk om en pp liksom...krysser fingrene;)
Shake those eggs 11pp Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Vet ikke oddsen på det, men leste på en link noen hadde lagt inn på babycenter.com at sjangsen for å bli gravid er 85% innen et år... Selv om de fleste jeg kjenner har kun brukt 1-3 pp.... Jeg er i min 9'ende..så jeg er vel en av de som må bruke litt lenger tid.. Lykke til! Får håpe på et kort opphold her på "bli gravid" )
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 ja da har du prøvd en del ja. tviler sterkt på at vi greier det, pga at sambp produserer lite testosteron og vi fikk beskjed i fjor at det var liten kjangs for levedyktige sædceller, MEN at det kunne forandre seg..men skal sjekke det nå i juni..så prøve hvertfall juli og august om de funker som de skal..blir en spennende sommer dette, går det ikke så får vi bare se det an å vente en stund. håper spiren sitter snart på deg da.. snakka med noen lege eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå