Gå til innhold

hvordan redusere melkeprod. uten å pumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt har fått tenner, og bruker dem for alt det er verdt, og dvs at brystvortene mine får hard med fart:)

derfor har jeg bestemt meg for snart og slutte, jeg har drevet å trappa ned amminga, men synes ikke produksjonen har redusert, er det noe man kan ta for å redusere det (uten å drive med pumpe styr)?

noe på helsekosten kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du heller må lære han at han ikke skal bite i brystvorta.. Dumt å slutt og amme så tidlig.. Da burde du heller pumpe deg og gi mm på flaske! For å stoppe melkeproduksjon så tror jeg bare at du må slutte å la han suge så stopper du å produsere... Men jeg hadde ikke gjord det som sagt...

Skrevet

har prøvd å lære, men han bare ler når jeg utrykker at det er vond, han er utspekulert allerede! har prøvd brystsjold, men han nekter å suge da.

og synes pumping blir så mye styr, med koking hele tiden osv..

Skrevet

Hvor gammel er har da?

Skrevet

DET var et dumt spm, glente at jeg var på Januarklubben, trodde jeg var på småtroll...

Skrevet

Men du må bare begynne å gi han mme istedet og slutte å amme så stopper produksjonen av seg selv!

Skrevet

Håndmelk bort det værste sprenget, for å forhinde brystbetennelse.

Skrevet

jeg slutta bare å amme uten å verken handmelke eller pumpe, har ikke hatt melkespreng i det hele tatt. men så hadde jeg ikke så mye igjen uansett..

Skrevet

Jeg har tenkt mye på deg, og lurer på om du har vurdert å ta kontakt med ammehjelpen? De kan gi deg gode tips for hvordan du skal få gutten din til å slutte å bite i puppen. Det beste er jo å amme lengst mulig, både for imunforsvaret hans og for å unngå allergi mm..

Skrevet

ja, har snakka med ammehjelpen pg prøvd diverse råd, ingenting funker+at det kommer flere tenner nå også, så jeg har begynt å trappe ned amminga... han biter og låser kjeven, og det gjør sååå vondt:( veit det er best å amme, men vil også ha brystvortene mine litt lenger.. han er som sagt veldig utspekkulert og veldig sta:) ...blir sikkert en ramp!

Skrevet

Da vet du jo ihvertfall at du har prøvd alt da:-) Den lille rampen din og du må ha en kjempefin søndag:-) Og nyte sola dersom den er hos dere! Her i Oslo er det nesten 20 grader og strålende sol:-) Å æ e slapp og orke ikkje gå ut... Selma står ute og sover da:-) Ha en fin dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...