Gå til innhold

hvordan redusere melkeprod. uten å pumpe?

Anbefalte innlegg

lillegutt har fått tenner, og bruker dem for alt det er verdt, og dvs at brystvortene mine får hard med fart:)

derfor har jeg bestemt meg for snart og slutte, jeg har drevet å trappa ned amminga, men synes ikke produksjonen har redusert, er det noe man kan ta for å redusere det (uten å drive med pumpe styr)?

noe på helsekosten kanskje?

Fortsetter under...

Jeg tenker at du heller må lære han at han ikke skal bite i brystvorta.. Dumt å slutt og amme så tidlig.. Da burde du heller pumpe deg og gi mm på flaske! For å stoppe melkeproduksjon så tror jeg bare at du må slutte å la han suge så stopper du å produsere... Men jeg hadde ikke gjord det som sagt...

Annonse

Jeg har tenkt mye på deg, og lurer på om du har vurdert å ta kontakt med ammehjelpen? De kan gi deg gode tips for hvordan du skal få gutten din til å slutte å bite i puppen. Det beste er jo å amme lengst mulig, både for imunforsvaret hans og for å unngå allergi mm..

ja, har snakka med ammehjelpen pg prøvd diverse råd, ingenting funker+at det kommer flere tenner nå også, så jeg har begynt å trappe ned amminga... han biter og låser kjeven, og det gjør sååå vondt:( veit det er best å amme, men vil også ha brystvortene mine litt lenger.. han er som sagt veldig utspekkulert og veldig sta:) ...blir sikkert en ramp!

Da vet du jo ihvertfall at du har prøvd alt da:-) Den lille rampen din og du må ha en kjempefin søndag:-) Og nyte sola dersom den er hos dere! Her i Oslo er det nesten 20 grader og strålende sol:-) Å æ e slapp og orke ikkje gå ut... Selma står ute og sover da:-) Ha en fin dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...