Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd å vaske Bukowskibamser i vaskemaskin? På bamsen står det håndvask, men føler at den blir renere med maskinvask. Vil ikke ødelegge den, det blir krisetilstander for sønnen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes, har vasket den "hvite" Bukowski-kaninen minst en gang i uka i over 1 år. Har vakset både på 60 og 40 grader. Den ser såklart litt slitt ut nå, men den er i god form ellers.

Nå i det siste har hun lagt den inn i vaskemaskinen selv for at den skal "bade" akkurat som henne... Slenger den i tørketrommelen etterpå, så kommer den ut ren, varm og god :)

Lykke til!

Skrevet

Hva er det for en slags bamse?

Skrevet

Var nettopp inne der og titta litt. Var masse fine bamser der :)

Skrevet

Hei, vil bare si at jeg nettopp har kjøpt en sånn nydelig bamse på Tanum inne på Grønland Basar. De har utrolig mye flott til baby og barn! Jeg fikk tips om den butikken i barselgruppen min. Rangler, kosedyr og stort utvalg i bøker og riktige leker, puslespill etc.

Var der for 2 dager siden og de hadde både kaniner og bamser i den serien :-)

Skrevet

Takk for svar.

Her i huset har vi også den hvite kaninen (en stund siden den var hvit). Men nå skal den til pers. Har ikke tørketrommel, men får vaske den om morgenen og henge den ut i sommersolen så er den forhåpentligvis tørr til kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...