Gå til innhold

Sambo synes puppene mine er blitt større :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sååå ømme pupper. Ble øm for en uke siden, og i dag er det en uke til mens. Tror dere ???? :) Har aldri fått ømme pupper FJORTEN DAGER før mens før, men jeg er jo ikke kvalm enda :(( Håpe, håpe :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei store ømme pupper er bra :-) Artig at mannen din legger merke til det. Skal se du sitter med en positiv test om en ukes tid. Du får fortsette å øse dine symptomer ut over oss. Her er det mange som ønsker å heie deg fram vet du. Masse lykke til.

klem fra

Skrevet

Tusen takk for det :)) Er bare redd jeg kommer til å bli skuffet igjen :(( Våger ikke å glede meg for tidlig, er jo ikke noe kvalm enda :((

:))

Skrevet

Krysser fingrene!

Lykke til=)

Skrevet

Spennende spennende,masse lykke til.

Typisk mannfolk å legge merke til akkurat det da ,he he ;)

Klem Skifer

Skrevet

Er det vanlig å bli kvalm så tidlig da? I mitt nåværende svangerskap og i mitt forrige ble jeg ikke kvalm før i 5/6 uke - altså drøye uka etter IKM. Men kanskje jeg er unormal?

Men, puppene - se det er noe annet! De ble ømme fort!

Håper at det klaffer for deg og at der er riktig gode tegn!

Skrevet

Oj, det ville jeg tatt som et godt tegn. Spesielt siden du ikke vanligvis blir så tidlig øm i forbindelse med mens. Jeg blir aldri særlig øm i brystene foruten de gangene jeg har blitt gravid. I min siste graviditet visste jeg at jeg var gravid en uke før IKM fordi puppene var så sinnsykt ømme. Måtte avbestille timen hos kiropraktoren. Kunne jo ikke ligge på magen.

Noen flere symptomer da? Krysser fingrene for deg! Og alle andre som lengter etter ømme pupper mm., inkludert meg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...