Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere

Er egentilg med i rugeklubb uke 20, men har ikke skrevet noe, bare fulgt spendt med. Fikk satt inn 2 egg med microinjeksjon den 18 mai på riksen. Alt har gått fint, å denne gangen trodde jeg at vi var gravide.

Men, testet blodprøve i dag den 30. mai.....negativ. MEN, så leser jeg her at alle dere har 14 dager fra innsetting til testdag?? Jeg har bare 11-12 dager imellom.....har dette noe å si, for jeg har ikke fått mensen og brystene er skikkelig ømme...

Spørsmålet er: Har blodprøver slått feil noen gang? Eller er det bare meg som ikke godtar sannheten??

Hvor får man vite om hvor høyt eller lavt hcg er?

Hmmm

Fortsetter under...

Hei du

Jeg har fått beskjed om at teste 14 dager etter innsetting, det er ingen vits før har vi fått beskjed om, Sist gang teste jeg dog på dag 12 og den var svar positiv,,,,mens den ble bare sterkere selvsagt til dag 14. Blodprøve dag 12 var på litt over 100 (jobber på legesenter så derfor har jeg litt lettere tilgang til å teste tidlig), og den steg etter som dagene gikk. Men dessverre endte det i SA uke 7.

Men blodprøver skal være helt 100% sikker, men jeg ville nå tatt en på dag 14 å jeg da. Kommer jo også ann på når det har festet seg også, for det først da HCG innholdet stiger.

Du kan på google søke på HCG verdier, der mener jeg du finner det.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...