Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere sett uttrykket til en unge når du tar ungen for kjapt opp?Hvordan vill ikke dette føles for ungen når flyet stiger til værs????Å hvorfor kan dere ikke vente til ungen blir større så ungen har mere glede av ferieturen også???Kan bare ikke skjønne meg på dere mødre altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hi hi:-)))

Noen sliter fælt med selv selv!

Hvor lenge har du vært psykisk syk egentlig??

Skrevet

Gjeeeeesp.........

Har vel gjort værre ting enn å ta med ungene på fly.......

Lett å si for deg som sikkert har familien din i gangavstand fra der du bor.

Og hvilken aldersgrense mener du er akseptabel da?

.....sukker oppgitt.....

Skrevet

He he.. langt å trille fra oslo til tromsø... Finnes nok værre overgrep enn å fly.. Vi har flydd 4 ganger med vår som er 4 mnd idag!! Hun slo ikke ut med armene, så fallrefleksen ble ikke utløst:-)

Skrevet

Min første var akkurat 2 mnd, da vi reiste på ferie til hjemlandet for å vise godjenta vår, vi hadde vel kanskje ikke reist så tidlig, hadde det ikke vært for at det tilfeldigvis var 3 brylluper i familien i løpet av en mnd.

Det var ikke noe problem. Jeg ammet, tok med mme, bare i tilfelle, tok med nesespray, paracet, termometer smokk, nok bleier. pluss div. andre greier. Alt var planlagt

OG jeg møtte ikke noe problemer med henne. Ikke på flyet heller.

Skrevet

Hehe, jeg vet hvordan jeg selv synes det er dersom noen feks kommer overraskende på og løfter meg fort også og det kan da for heite ikke sammenlignes med å fly...

Men iq er en fin bli og jeg er lada.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Forskjell på å være psykisk syk og være en komplett idiot, men det vet vel ikke du siden du er det sistnevnte, anonym 17:52!

Skrevet

For noe tøv!

Jeg har selv flydd med min baby seks ganger. Han har absolutt ingen problemer med opp og nedstiging. ene gangen skrattlo han da kapteinen opplyste om at det var på tide å feste setebeltet fordi det var like før vi skulle lande.

Hadde gutten min hatt vondt under opp- og nedstiging hadde jeg nok prøvd å funnet alternative måter å reise på.

Men det du sier over her er helt på viddene. Man må nå kunne fly dersom ungen synes det går greit. Jeg tror ikke noen mødre vil gjøre noe som medfører at ungen får vondt. men noen unger (som min) merkere ikke at det er noe annet å fly enn å kjøre bil.

Skrevet

Siden Amerika baaten slutta aa gaa for en del aar siden, saa sliter jeg litt med aa komme hjem til familie i Norge for aa besoeke uten fly... Alle jeg kjenner i samme situasjon her sier det er helt problemfritt aa fly helt frem til poden kan gaa selv og ikke har spesielt lyst til aa sitte stille i mange timer...

Skrevet

må jo være en mann som har skrevet HI...

Skrevet

Tok fly med småtten for noen uker siden og jeg tviler på at han i det hele tatt skjønte at det hadde foregått noe som helst.

Regner forsåvidt med at dette er et tulleinnlegg, for så tett i pappen er det vel ikke mulig å være?

Skrevet

Ååååh, er det virkelig mulig å sitte og bekymre seg over noe sånt? Tror det er på tide at du sluttet å bekymre deg for andre. Du høres ikke helt stabil ut..................

Skrevet

Regner med at dette er sagt for å provosere! Min har flydd flere ganger allerede, og har enda ikke reagert på trykkforandringer. Første gangen lo hun høyt i det vi tok av, de andre gangene har hun endten sovet eller ikke brydd seg. Og veit du hva? selvom ungen ikke husker noe fra ferieturen, så har hun storkost seg!

Skrevet

Har HI tatt fly selv lurer nå jeg på :) Det kjennes jo ikke ut som om man blir røsket opp i været når man flyr, men derimot merker man en rask akselerasjon framover. Uansett, jeg var jo litt bekymret før jeg skulle ta med knøttet på fly som 3 mnd gammel (har også familie laaaangt av gårde), men han sov for det meste, og da det var skikkelig med turbulens lo han bare.

Skrevet

ok hva mener du er best:

Valg 1: ta med knøttet på fly til dk.lande ta tog i 2 timer for å besøke mamma.

valg 2: ta bilen gjennom sverige og kjøre helt ned til mamma dette tar mange timer og er ikke heldig for minsten å sitte i bilsetet sålenge stakar.

valg 3: kjøre bil 2 timer, ta båt kjøre bil 4 timer til mamma.

valget er såre enkelt for meg.

Skrevet

HI tar sikkert med seg babyen sin på første flytur som konfirmasjonsgave...!!!!

Har flydd 4-5 ganger med babyen vår siden han ble født. Ikke noe problem. Første flytur var Oslo-Tromsø-Oslo da han var 1 mnd...og han sov seg gjennom hele turen. Vært i utlandet også...helt uten problemer...

Skrevet

Anonyme HI, antar at enten er dette bare et tulleinnlegg, eller så er du ute etter å lage bråk.

Skrevet

Herregud, dette er jo kun skrevet for å lage bråk da.. Går jo ik an å mene dette seriøst, hehe..

Jeg syns det er helt forferdelig å at noen tar barnevogn inn i en heis jeg, haha

Skrevet

dakkar HI kan jo ha flyskrekk og derfor aldri ha prøvd seg på å fly da ;)

Skrevet

POKKER! nå var jeg logget av et par timer, og hva skjer?? Går glipp av et morsomt innlegg og greier!

Når jeg løfter lillegull høyt og raskt til værs hviner hun av fryd forresten, kanskje jeg burde ta fly med henne da?

Skrevet

tror nok HI mener å provosere. Tror jeg skal lage et innlegg på....hm....tenke.....nei, må nok komme tilbake til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...