Feliz31 Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 lurer på å mld meg inn. Er sykemldt og tilbringer endel tid foran datan. Dessuten høres den svangerskapskalenderen som du får når du melder deg inn fin ut. Noen som har den? Noen som er medl og kan gi sine synspunkter?
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Jeg er! Og som du sier; svangerskapskalenderen er kjempefin!! Vi har høytlesning hver helg når vi skifter uke:) Men det er det eneste som er verdt penga.. Plass til 50 pm istedet for 10, og lettere å finne igjen egne innlegg. Vet ikke om det er spes viktig for deg;) Ellers kan du like godt kjøpe kalenderen gjennom en bokklubb, det koster ikke mer ihvertfall.. Jeg har ikke fått så mye ut av Gullsmokken gitt;)
Feliz31 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 hei . Tror jeg har mottatt hele 3 pm tidligere, så det er ikke et stort behov for meg å få plass til flere pm nei:) De ekspert panelene da? Har du ikke fått bruk for de? Skal sjekke den kalenderen på bokhandleren, kan jo kjøpe den der også om det ikke er noe stas med gullsmokken. Gidder ikke å bli medl bare for premiene for å si det slik. Takk for svar. Andre?
amy_de Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Hei! Jeg er medlem og kjempefornøyd med ekspertsvar arkivet. Her kan jeg legge inn søkeord på ting jeg lurer på, så er det som oftest mange som har lurt på det samme før meg. Da får jeg de svarene jeg trenger fra lege, gyn, jordmor ol. Det synes jeg helt klart er verdt 150 kr... men så lurer jeg på mye og da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå