Gå til innhold

Mei Tai!! Igjen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer sterkt å gå til anskaffelse av en Mei Tai. Jeg har båret på meg sene- og muskelbetennelse i begge armene, og må nå avlaste dem.

Er det noen her som har Babyhawk? Hvordan er den å bruke? Jeg får veldig vondt i skuldrene av babybjørn, hvordan er Babyhawken med tanke på dette?

Takker for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke babyhawk selv, men hvis jeg skulle ha kjøpt en nå, hadde det blitt den!!! Den er god i polstringen,skånsom mot skuldre, og (alle mei tai-er) er jo bedre enn BB, da det er kryss i ryggen + rundt livet. Hvis du får vondt der hvor BB krysser i ryggen vil mei tei være myyyye bedre!

Hilsen ei som fikk ryggbetennelse pga BB, auau...

Skrevet

Jeg har BB Active, dvs det som skal være den beste modellen. Jeg får overhodet ikke vondt i ryggen av den, for den støtter opp bra der, men skuldrene derimot.....Vil jeg da også få vondt i skuldrene av en Mei Tai? Eller er kanskje bæresjal bedre da?

Skrevet

Ja, BB active er nok bedre. Gadd ikke å legge de siste hundrelappene i jeg:(

tja... jeg har sydd en mei tei selv, og sydde ikke superbrede stropper, men mer som BB. Så ja, jeg får vondt i skuldrene av den også. Men det finnes mei tei-er som har skikkelig brede stropper (som går utover skuldrene), disse fordeler trykket bedre. Kikk på bildegalleri på tettinntil.com, så skjønner du hvor forskjellige disse kan være..

Tipper et bæresjal er enda bedre med tanke på å fordele belastningen bedre, men har ikke prøvd det, så vet ikke helt..

Skrevet

Jeg har babyhawk. Er superfornøyd med den. Blir jo selvsagt sliten i ryggen av den etterhvert, men det er muskulært pga vekten til snuppa. Babyhawk har jeg bare gode ting å si om. Jeg har også den beste modellen BB, og får ikke vondt av den heller. Men snuppa begynner å bli litt for stor for den så nå blir det mest babyhawk.

Skrevet

BB active er nok den beste av babybjørnen, men er devverre ikke rgonomisk riktig for baby. I en mei tai vil barnet sitte riktig ergonomisk -

akkurat som i et sjal...

hva man velger er smaksak... gå på tettinntil.com (med fare for å bli bæreavhengig der inne hihi)

Får ikke vondt av mei tai jeg - bb var grusom for min rygg og skuldre...

Skrevet

Blomman:

Er det noen Mei Tai som er bedre for rygg og skuldre enn andre, eller er de ganske like sånn??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...