Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hei. Jenta vår på 3 år bæsjer hver dag! Er det egentlig normalt! Ho har også siden ho ble født vært løs i magen! Er sjelden det det kommer klumpete bæsj! Er det normalt? Er ikke rennabæsj heller.. bare løs liksom.. Har egentlig tenkt på om ho ikke tåler melk egentlig.. Ho har ingen plager iallefall!
ceso Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 at hun bæsjer hver dag skal du se på som en positiv ting. det betyr at systemene inni magen hennes fungerer akkurat som det skal. Jeg må si at din datter er heldig som er såpass løs i magen. min egen lille datter bæsjer kaninlorter hver dag (hun er 4,5 år), men sier at det ikke gjør vondt. Dette er uansett hva jeg gir henne å spise. Jeg er løs igjen, så sånn sett tror jeg bare at vi mennesker er forskjellige og at så lenge det kommer ut, ikke er vondt osv skinner solen som bare den... hehe
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 det er bra.. da tror jeg ikke jeg skal bekymre meg.. men er så slitsomt å bytte alle dem "løse bleiene" uff..
ceso Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 kan hende det hjelper om du gir henne litt grovt brød med "hele" korn... slike ting som er bannlyst for min datter... hehehe
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Spiser hun mye som gir henne løsere mage? Eller er det nettopp det hun ikke gjør, siden du undrer? Allergier og intoleranser kan gi løsere mager. Hvordan er allmenntilstanden hennes ellers? Slapp? Hyper? Å bæsje hver dag er forøvrig nokså vanlig, og også bra for systemet...
Zeus' Mummy Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver! Jeg har en gutt paa 3 aar og 3 mnd som ogsaa kun hadde loes mage. Han stoppet med bleie rett foer 3 aarsdagen, og vet du hva? Naa har han normal avfoering hver dag siden han begynte aa bruke do! Ikke noe aa bekymre deg over. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå