*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Kan det være farlig å være med på dette hvis en er gravid? Eller det bare farlig for de som er lengre ute i graviditeten?
Erisa* Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Jeg vil tippe det går fint i forhold til babyen i første trimester, men aldri i livet om du hadde fått meg ut på en liten båt nå! Er kvalm og trøtt og slapp og... jah.. 1.trimester er veldig trøttende... (jeg er i uke 8 nå) Hadde det vært for to-tre uker siden hadde det sikkert gått helt fint.
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 Takk for det, er sikkert ikke gravid engang :-) skal ha blåtur med jobben på lørdag med hav rafting. Tør ikke drikke heller itilfellet jeg er gravid :-)
Erisa* Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Tenkte kanskje du planlagte langt fram i tid:) Havrafting går helt fint! Selv om du er gravid, så ligger fosteret veldig godt beskyttet dypt inne i kroppen din. Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå