Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Som egentlig ikke er Oslo jente, lurer på om hvor mange av dere fine, modne jenter som er her i byen? *hilser pent*

Jeg er i gang med mitt 2. IVF forsøk og er på dag 7 med sprøyter.

Er veldig spent på hva de mener på UL fredag. Håper jeg er klar for egguttak i begynnelsen av neste uke.

Sliter litt med alle disse hormonene som jeg tilfører kroppen min og alt føles som det er innsunket i sirup om dagen. *urk*

Jeg holder til på Aleris på dette forsøket. Har fått innkallelse til Porskgrunn for eventulle flere forsøk. Det slipper jeg jo heldigvis for jeg har bestemt meg for at vi lykkes denne gangen :))

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Fryda..

Jeg bor ikke på din kant av landet,derimot i midt-norges hovedstad.

Men er ikke herifra jeg heller :o).

Men er jo i samme gamet som deg,nemlig assistert befruktning.

Skal stikke første sprøyten denne runden i dag jeg.Ultralyd neste fredag.Men jeg vet at Tullemor og Optimist bor på din kant av landet.

De er i forsøk i Danmark denne uken.Skal sende link til Tullemor om innlegget ditt jeg.Du vet-jo flere man er sammen :o)

Lykke til med forsøk Fryda!

Skrevet

Hei.. jeg bor ikke i oslo dessverre.. men er jo mange inne på ass. befr og gravide slitere som gjør det :o)) lykke lykke til ..

Skrevet

Finnes det ikke et eget forum for ass. befruktning?

Skrevet

Jo kjære anonym,det gjør nok det.

Men du skjønner...

Vi kvalifiserer med alderen vår til å bruke dette forumet,

sammen med DEG og alle de andre.

Lykke til med prøvingen du også,og vær glad du slipper den påkjenningen assistert befruktning er !

Hilsen

Skrevet

Takk Vilsågjerne *klem*

Er litt hormonell om dagen så det skal ikke mye til for å vippe meg av pinnen. Mennesker som er smålige og lite inkluderende f.eks...

Selvfølgelig koselig å hilse på dere andre også :)

Var bare nyskjerrig på om det var mange voksne prøvere (med eller uten ass. befruktning) i "nabolaget".

Skrevet

Hei Fryda!

Koselig å se deg her! Alle trivelige, modne damer som har som mål å entre den lukurative sofaen er hjertelig velkomne her!

Jeg er ikke Oslojente jeg heller, og bor heller ikke i Oslo (men ikke langt ifra). Jeg jobber imidlertid i Oslo og er derfor mye i "nabolaget" ditt.

Ønsker deg lykke til med egguttak i neste uke. Selv skal jeg jakte på el i neste uke, og siden vi begge har bestemt oss for at spiren skal sitte i denne pp, så sees vi vel om ikke så alt for lenge!?

Skrevet

Hei Ine!

Koselig å se deg her også.

Den lukrative sofaen er målet :))

Så gøy at vi er på samme pp. Det blir spennende å følge deg framover nå. Jeg skal på UL i morgen å sjekke ståa.

Lykke til i jakten på EL.

Måtte det bli en sommerspire på oss denne gang :)

Klem fra

Skrevet

Hei.

Jeg er heller ikke Oslojente,men bor ikke veldig langt unna.

Ønsker deg masse lykke til:)

Klem fra Skifer

Skrevet

Takk Skifer, og lykke til selv.

Det er fint å finne likesinnede i denne prosessen.

Mange rare tanker og spørsmål som dukker opp i kjølevannet av prøvingen ;)

Skrevet

Jeg skal legge inn egg i morgen! Er så spent :))

Vi fikk 3 befruktede egg, så sjangsen er stor for at jeg ruger i morgen.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...