Musemora Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Snuppa nekter å spise annet enn pupp. Legger fint på seg og er blid og fornøyd men jeg kommer meg jo ikke ut av huset mer enn ca 2 timer alene. Noen flere som fullammer så store barn?
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Oj, nei, greide dessverre ikke å fullamme han, måtte starte med tillegg tidlig, men han får fortsatt pupp da, han er 11 mnd. På sett og vis synes jeg du er kjempeheldig:), men skjønner problemstillingen med at du ikke kan bevege deg utomhus mer enn 2 timer av gangen. Har ingen gode råd til deg enn at dere bare må fortsette å gi henne smaksprøver:) Lykke til!!!
californiamama Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 To av mine søte små har vært sånn. De ville bare ikke ha annen mat enn pupp før jeg begynte å trappe ned på amminga i 1-årsalderen. Litt upraktisk for meg kanskje, men ellers gikk det bra:-)
Amabolla Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Mi også var/er slik- men jeg kunne gå ut av huset-spiste grøt og middag hvis jeg ikke var der. Hun er nå straks 9 mnd og de siste 2 ukene så har jeg nekta ho pupp mellom 12 og 18- så nå får vi i ho en porsjon grøt og en porsjon middag:)
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Her var også løsningen at jeg nektet henne pupp og da ble det fart i sysakene tilslutt:) Nå har hun riktignok vært litt syk og da har vi "skeiet" ut med mindre fast føde og mer pupp igjen, men så lenge lilletroll er fornøyd så er jeg det også!
2 boys & now pink Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Jeg fullammet eldste til han var ni mndr gammel, og begynnte da med grøt ved siden av... Jeg ammet til han var 15 mndr gammel.
Musemora Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2007 Så fint å høre da. Hun begynner vel å spise når hun er klar for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå