Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jippi! Jeg kom meg endelig ned til Stork i igjen går. Det er over 7 uker siden MA, og nesten 4 måneder siden jeg var der sist. Trodde aldri EL skulle komme, men i går morges ble EL-testen plutselig positiv og jeg måtte slenge meg rundt...

Hadde igjen en fin dag der nede med sol og sommer (he..he.. har ikke rukket å bli lei av Køben ennå jeg..!!!)

Jeg tør ikke håpe for mye de neste dagene........ men innerst inne finnes det alltid et STORT håp...

Vet ikke hvordan jeg skal holde ut... er veldig utålmodig! Men det vet dere jo godt hva er:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9455440-da-er-fors%C3%B8k-nr-2-utf%C3%B8rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, søren og... testet i dag morges, men ikke særlig oppløftende det!! Var 12 dager siden jeg var på Stork, og på den dagen testet jeg positiv sist. Mente jeg hadde hatt noen symptomer denne gangen også, men tror det har vært noe annet... Hadde nesten begynt å håpe...

Tirsdag er 14 DPO, så det kan være et lite håp ennå. Men jeg har kjent veldig mye de to gangene jeg har vært gravid så.... ble litt skuffet og lei i dag...Mistet troen på at det er noe der..

• 2 uker senere...

Annonse

Hei!

Jo da, bare bra med meg! mensen kom den :-( og jeg er på dag 7 i syklusen. Teller og håper å få meg en tur til DK til uken. Kommer an på jobb igjen... Mulig jeg blir syk, men vi skal ha todagers møte, så vet ikke helt.. Dette er tross alt veldig viktig... hi hi..

Har hatt veldig hektiske dager med endel reising på fritid og i jobb + flytting ut av leiligheten min, så har ikke hatt så mye tid her inne.

Så innlegget ditt! Håper at du er kommet deg litt mer ovenpå igjen. Det er lov å deppe! Tror også noen ganger at man skal tillate seg å være skikkelig trist og lei. Det finnes en god grunn til det, og med tiden til hjelp, føles ting etterhvert bedre igjen. Du har hatt mye utfordringer med dette nå så jeg skjønner deg kjempegodt! Håper du får en positiv erfaring veldig veldig snart ;-)).

Så spennende med flytting. Deilig å ha fokuset et litt annet sted :o)

Har du vurdert Nordica? Jeg synes det er så mye tryggere i og med at de scanner deg før de inseminerer. Jeg tror seriøst at jeg har hatt mange bomturer til Stork pga dårlig timing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...