Gå til innhold

OPPGITT!!

To barns mor og 75-modell.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle gravide!

Har vært hos legen til 1. kontroll i dag. Burde jo bare være glad! Men føler meg litt oppgitt. Jeg er sykemeldt på grunn av kvalme og trøtthet. Får dårlig samvittighet. Selv om jeg ikke har grunn til det. Gruer meg til å komme tilbake til jobb. Vet de sliter, da det ikke blir satt inn vikar for meg. Virker som at noen ikke forstår at man kan være syk når man er gravid. Får kommentarer som " orker du det da, du som er så kvalm". Håper formen kommer seg etterhvert. Noen som opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blås opp i dårlig samvittighet nå, det er viktigst at du har det så bra som du kan ha det for øyeblikket. Har legen sykemeldt deg er det fordi han mener at du trenger det. kan jo hende at du får det kjempebra etter at kvalmen har gitt seg og da kan du jo jobbe igjen.

Skrevet

Ja!!!!! Føler akkurat det samme som deg. Hører liksom for meg det der idiotiske ordtaket: "graviditet er en tilstand ikke en sykdom". Er også sykmeldt og det er halvparten av de andre på jobben min også av diverse andre grunner. Har kjempedårlig samvittighet, selvfølgelig er det lettest å tenke at legen har sykmeldt meg, dette har jeg rett på, men er litt for pliktoppfyllende..Får ikke mat i meg og klarer ikke gjøre en dritt i huset heller, så vet med meg selv at på jobben hadde jeg ikke fungert i det hele tatt..men likevel, den dårlige samvittigheten er der.

Vi kommer oss vel etterhvert, og i mitt forrige svangerskap fikk jeg enn enorm energi når jeg gikk inn i 2.trimester, kvalmen forsvant også helt over natten. Håper det blir sånn denne gangen også. Lykke til både for meg og deg:-)

Skrevet

Tusen takk for støtte, trenger virkelig det. Har hatt en dårlig dag. Utrolig slitsomt med denne kvalmen. Dagene forsvinner uten at man får gjordt noe som helst. Værst er det at det som venter når jeg kommer tilbake på jobb blir tøft. Masse å ta igjen og div. andre ting. Har mest lyst til å bli hjemme resten av svangerskapet.Pyton!! Håper energien vender tilbake.

Skrevet

Er det din første? Som sagt trodde jeg det aldri skulle snu forrige gang, men det snudde plutselig over natten sist, og da var det helt fantastisk å være gravid:-) Virkelig som natt og dag! Så jeg bare venter på at den dagen skal komme:-) Hilsen 31 og termin i januar her også:-)

Skrevet

Hei igjen aug-mamma! Det er nr. 2. Men var helt frisk gjennom hele svangerskapet sist. Får prøve å tenke positivt her:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...