prøver..har to gull fra før :) Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 jepp,de va de ..litt skrivefeil:p..ta å forhøyr dokke litt me legen som han går til kontroll me ..ka kreft han hadde da ?ikkje nokme kjekke grier ditta der
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 testikkelkreft, så nå har han bare en stein igjen, håper vi klare oss med den;) skal ikke på kontroll igjen før evt. etter første prøve periode, men skal sjekke litt her på nettet, eller så får vi ringe dit. du/dere da? noen barn på gang?
prøver..har to gull fra før :) Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 oki..samme som min hadde de,men han fekk spredning etter 2år ..han fekk ikkje cellegift for testikkelkreft,berre operasjon .. men fekk cellegift 2 gangen .. sodee..har en gut nå da som me fekk et halvtår etter han opererte vekk eine testikkelen ..so no prøva vi ihjenn ,ekje so enkelt å få spire te å sitte..men legen sa att de fint skulle gå ann no når de va sopass lenge sida cellegifta
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 ok..her vart det cellgift på høyt plan da han hadde spredning til lymfeknuter,men ble også operajson da ekstra sterk cellegift ikke tok det. legen sa den gang at å vente ca et år var lurt,men cellegiften skal jo være ute av kroppen nå, etter såååå lang tid. men den testikkelen han har igjen, fungerer ikke som den skal, så derfor vi må sjekke kvaliteten. krysser fingrene for to prøveperioder i sommer, da dette passer pefekt ang. økonomi/permisjon/skole. så får se, spørs om vi er så heldige da. lenge har dere prøvd da? var 18 mnd sia avslutta?
prøver..har to gull fra før :) Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2007 ja,de e vell for sikkerthets skyld dei vil att folk ska vente ei stond før prøvinga ..vi har prøvd snart 1år so begynner å bli ganske lei ..han helde på å prøve å få tak i legen å spørr om han evt kan få sjekke om alt står bra til me kvaliteten ..de e faktisk 2år i disse daga ,satt å funderte på de i sta ..gjekk so lang tid før att dei fann spredninga att ej sorra litt i hop måndane ..håpe de klaffa for dokke i sommer no da=) he dokke nokken fra før ?
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 nei.ingen fra før..snakka om det men så kom kreften snikende, og jeg på skole, så det passa dårlig.men nå vurdere vi igjen, siden jeg da er så seint i utdanningen, og kan ta permisjon fra denne, uten å ha igjen så mange mnd etterpå. hadde vel i utgangspunktet tenkt å vente noen år, men alle rundt oss får, og vi ønsker det virkelig.men går det ikke nå, så får vi se om vi venter;) gammel er gutten din da?
prøver..har to gull fra før :) Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2007 oki..ønsker dere lykke til i sommer da me prøvinga =)..gutten min blir 3år i okt ..så kunna godt ha tenkt mej en til no =)
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 så mann din fikk testikkelkreft for ca tre år siden han da? så spredning for 1 år siden? eller misforstår jeg innlegget lenger oppe? er ikke kan ikke være så lenge siden han avslutta cellegift da?
prøver..har to gull fra før :) Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. mai 2007 sønnen min var ca 6mnd når han fekk påvist spredning ..so da va de berre 1 år sida testikkelkreften ..blir vell 1,5 da ?sorra i hop alt ej ..
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #12 Skrevet 30. mai 2007 ok..håper det klaffer nå da;) for oss begge....er så spent jeg nå..skal bli spennende i sommer. håper jeg ikke blir så skuffet:( kan snakkes innpå her..klems
prøver..har to gull fra før :) Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. mai 2007 jepp,håpe de =)går sikkert kjempe bra=) ja,de kan me ta gjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå