Gå til innhold

hårkrise!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg fant ut at jeg var gravid har jeg mistet mye mere hår en før!!!!! Er dette normalt da? Fortsetter jeg slik må jeg bare bruke lue fremover.Noen som har noen effektive råd å komme med??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er mye det går an å gjøre.. Kanskje det gir seg som så mye annet når du er ferdig med 1.trimester? kan jo håpe det:)

Skrevet

jeg kapitulerte og klippet meg kort! he he, men det var helt i førsten at jeg mistet mye hår, gjør ikke det like mye nå. ( uke 10+3 i dag) Bruk shampo fra frisøren, skift iallefall merke. Det er godt for håret å få et nytt merke innimellom. Ellers kan du bruke en god hårkur. Om ingenting hjelper: Lue.......:):):)

Skrevet

gosh- ja jeg har lyst til å sette meg ned å gråte. Jeg har langt lyst hår og håret har lissom alltid vært en stor del av min personlighet. Jeg er snart 7 uker på vei, og dette er min første gang. Har ikke opplevd slik før:) Så jeg får bare ta meg sammen og håpe det gir seg snart. Hvis ikke....er det sikkert mye fint å få kjøpt:) Wææ

Skrevet

Mange som sier at håret blir annerledes i sv skap, men det er ikke dermed sagt at du kommer til å fortsette å miste håret gjennom hele de 9 mnd. Det stabiliserer seg nok skal du se. Ikke bruk for mye føner og slikt, kjøp en ny børste som er skånsom - gå innnom en frisør og spør.... Ikke hver lei deg, trøsteklem.

Skrevet

kerastase har en håravfallskur som heter aminexil,den har fungert veldig bra på meg ivertfall. Pga alle hormonene som produseres i kroppen vår nå,så "klogger" det seg litt i hårsekkene...kuren løser opp dette,å håret får det litt lettere når det skal vokse ut,og vokser i tilltgg ut litt kraftigere...ivertfall på meg. Du får den som 2 eller6 ukers kur...Jeg tok 6.Lykke til:)

Skrevet

Jeg også mister masse hår, og det ble med ett veldig livløst. Tok en tur til frisøren og fikk ny kort klipp. Det hjalp. Har ingen gode råd om kurer dessverre. Kanskje mulitvitaminer?

Skrevet

Hei! Jeg har mistet en dust. Foran ved luggen. Er punkt uten hår!! dekker det til med annet hår. Håper ikke jeg mister mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...