Gå til innhold

Du vet du er gravid når.....


♡Minimus nr2♡ høygravid

Anbefalte innlegg

eneste som frister og går ned er pizza Grandiosa.....Kjører ens ærend til butikken for å fylle frysern med mini grandis. Nå koser jeg meg med grandis og melk ( Pepsi Max frister IKKE, og jeg som har vært helt avhengig)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det med pepsi max da? Blir kvalm bare av å tenke på det- og sån var det ikke før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg tåler ikke søte ting i det hele tatt! Før jeg ble kvalm hadde jeg kjøpt sånn aprikossyltetøy, det er noe av det beste jeg vet. Men ikke sjanse! Jeg vil bare ha geitost eller cottage cheese med ripsgele på skiva... Og melk er veeeldig godt:)

 

Du vet også at du er gravid når du egentlig føler behov for å sove en halvtime etter hvert måltid, gjerne lenger...

Tror jeg har gått i dvale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre andre som er likedan.... sove sove sove .....gjesp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- sambo må lage og legge matpakka på spisestuebordet, fordi kjøkkentjeneste er utelukket grunnet kvalme..

- de eneste tankene, HELE DAGEN, er å glede seg til å komme hjem.. til senga..

- man er konstant sulten, men ingenting frister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og ikke minst.. alt du ønsker virkelig at magen skal vokse... hehe... Man blir jo helt motsatt av vanlig jo.. Og ja, melk er plutselig veldig godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg har aldri drukket så mye melk som nå, slo ut over en liter pepsi max, for d smakte plutselig ekkelt. Sulten nesten hele tiden, litt sånn dagen derpå feeling i magen, føles liksom litt bunnløs på en måte...merkelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her drikkes det over en halvliter melk om dagen, før drakk jeg kanskje et glass 3-4 gang i uka... Tror det har noe med kalsiumbehovet vårt å gjøre. Bebisen trenger det :-) Litt rart ja, jeg som drakk lightbrus og spiste masse sjokolade før, og nå frister det ikke i det hele tatt. Bra er no det! Men, jeg har hatt litt vondt i øvre del av magen de siste dagene og er oppblåst, roer litt med melka i tilfelle jeg er litt intolerant eller noe sånt..

 

Au, magen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kvalm bare jeg tenker på meieriprodukter, men raske karbs(pizza, pasta) glir ned. Før jeg ble gravid var jeg super Fedon-entusiast og fnøs av pizza, pasta, brød osv, nå er det det eneste jeg får i meg!

 

Enig med deg som har dagen derpå følelse, akkurat som om man ikke har bunn!!!!

 

Lightbrus frister ikke nei, men solo med sukker er toppen:-I redd for hvordan jeg kommer til å se ut tilslutt. I natt spiste jeg Mariekjeks kl 0300 fordi magen hylte etter mat... uff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg forsøker å finne ut av disse matgreiene, men det er jammen ikke lett! På den ene siden føles det som om jeg er kronisk sulten, på den annen side har jeg ikke lyst på mat. Hmm... Enig i at lette karbohydrater i form av pizza og pasta frister. Utrolig artig at dere nevner det, for jeg har aldri bakt en eneste gang i hele mitt liv, men gjett hvem som har bakt boller fra bunn av tre ganger siste uken, i tillegg til hjemmelaget pizza :D He he. Og vi spiser stort sett aldri pizza her hos oss, fordi vesla liker det ikke. Men denne gangen måtte hun vike for mammas glupske lyst på en tjukk og saftig pizzabunn!!!!! Stilig! Har ikke tenkt over dette før nå faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Original Pizza grandiosa er beste maten som fins om dagen+ spagetti og kjøttdeig:) og solrik i massevis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...