Scorpio77- 3 Håpefulle(",) Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hei! Onsdag 16. mai fikk vi 2 flotte gutter!. De ble tatt med planlagt KS, 38+0. TV1 født 8.41, 2900g og 45cm, TV2 født 8.42, 3110g og 46cm. Helt utrolig at de hadde plass i magen min!!! De er i dag 14 dager - og vi nyter livet som en familie på 5(",) Guttene er rolige - sover og spiser. Storesøster på 15 mnd syntes det er litt uvant å dele oppmerksomheten, så hun er litt sår - men jeg syntes hun takler det veldig fint!
Iltaet venter tvillinger Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Gratulere så mye:-) Godt å høre at dere har det bra. Lykke til videre!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 å så flott=)=) gratulerer masse..=)
katrine har fire gutter Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Gratulerer. Har ventet litt på deg. Lurte på om alt hadde gått bra. Synes det er litt morsomt at vi hadde termin samme dag, og fikk samme dag. Faktisk på dagen som blir regnet som termin for tvilling gravide. Og at guttene var like store ca. Min TV1 var 2938 og TV2 var 3066. Så bra at de er rolige. Får du ekstra tid og overskudd til å ta deg av storesøster. Hun er jo ikke så stor enda hun heller. Men nå er det ammetid igjen...... :-)
(Svanger) Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Hei! Gratulerer saa masse! Snart er det min tur... Lykke til med amming og sovnlose netter...
Scorpio77- 3 Håpefulle(",) Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2007 Alt gikk kjempe fint - bare jeg som ikke hadde fått somlet meg på nett før i går(",) Syntes også det var artig når jeg så innlegget ditt om fødsel 16. Mai! Når du i tillegg skrev om den første natten - måtte jeg lese høyt for sambo. Var jo som om jeg skulle skrevet det selv! Vi hadde 3 barn som gråt på skift fra 22-03. Alle sammen i dobbeltsenga til Mor og Far=) Så sov hele familien av utmattelse fra 03-09(",) Siden jeg ikke fikk til amming forrige gang - har vi valgt å bare gi flaske, ammet litt de første dagene. Beundrer deg som både får det til og ikke minst orker det! Hvordan går det med storebror på 2 og 6 hos dere? Syntes de det er greit når det har kommet enda 2 til i familien? Jeg er så heldig at sambo er hjemme nå i 6 uker, så han fokuserer mest på snuppa - så hun er ei skikkelig Pappajente blitt. Fra 1. Juli skal jeg være alene med alle 3 på dagtid. Men, foreløpig skal jeg jo ikke løfte på henne pga KS - gjør alt litt vanskelig!
Nå har jeg tre gull;-)! Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer så mye! Det er jo så kos med to små i hus, mine også er så rolige at jeg tror noe er galt av og til;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå