morsara Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Tycker det ser ut som en robust och fin trehjuling med gott om plats. Några åsikter om vagnen?
Murmeline Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Det finnes mange av den på finn.no, så den har tydeligvis solgt godt. Den har ikke snurrehjul Den blir forholdsvis stor sammenlagt Sikkert en veldig bra vogn ellers.
allegodetingertre Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Det finnes to utgaver, Y2K2 og Y2K System. System utgaven er en bedre og dyrere utgave, men den er tung! Det var vel en av bestselgerne til teutonia i 2001-2004. Y2K2 er ikke vendbar, tror kanskje at sittedelen kan vendes på system men er usikker.
Phantom´ Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Jeg hadde Y2K til førstemann. Brukte den fra ca 8 mnd. Likte den godt. God å trille. kan ikke vendes, men en ting som er bra er at man kan montere fotbrett, slik at bena kan heves. Litt stiv å trille syntes jeg, men det var vel mest fordi jeg hadde hatt simo kombi først, og den er veldig gyngete.
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har den. Brukte den til eldstejenta. Elsker den vogna. Du kan ikke snu den da (min er fra 2001), noen synes det er negativt. Min snupp ble rasende om hun ble satt mot oss i sportsvogna, hun ville se! Skal ha den som ekstravogn/sovevogn på verandaen nå, trekket er litt falmet og stygt. Også hadde jeg lyst på en ny vogn da.
*Rutletutt* Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Har ikke den selv, men en venninne av meg har Y2K system, og den er vendbar.... Jeg har en Teutonia Joe selv, som også er en trehjuling (fra des. 2004) med vendbar sittedel og full liggestilling. Jeg har softbag til den, sånn at jeg har brukt den hele tiden. En veldig stabil og romslig vogn - utrolig god å trille selv om det ikke er svingbart fremhjul (nå har jeg ikke hatt en vogn med svingbart forhjul da, så har ikke noe å sammenligne med).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå