Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Ja så var det klart da.. Snuppeliten blir storesøster i februar (den 5. er foreløpig termin).. Spennende Håper på at spiren klorer seg fast i ni måneder.. Når ringer jeg legen forresten??
babyprincess Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Gratulerer :-) Jeg ringte lege dagen etter jeg fant ut at jeg hadde blitt gravid. Jeg bare sa: jeg er gravid, kan jeg få time....iiiikkk....! hehe... Fikk time dagen etter...men tror ikke det var nødvendig med den timen. Eneste legen gjorde var å spørre meg når jeg hadde mensen sist også så han på terminkalkulator og sa: da har du foreløpig termin 10 des. Så sa han at de ikke gjør noe mer før i uke 11-12, så da måtte jeg komme tilbake med urin prøve, også skulle jeg ta blodprøve og sjekke litt. Også fylle ut noen papirer. (er jo førstegangs jeg, så jeg trodde jo jeg skulle få vite nøyaktig termin og tenkte nesten jeg skulle få skjønn og...hehe) Urutinert....
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Gratulerer! Jeg ringte legen samme dag som jeg fant ut (altså i går). Pga. ferieavvikling o.l. er det greit å være tidlig ute. Skal dit 31. juli, og er da i uke 13 ca. Igjen, gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå